2. november 2021

Me oleme nii sarnased, aga ka erinevad...

 Inimeseõpetuse tunni algul andis õpetaja lastele erinevaid ülesandeid, mille põhjal lapsed end rühmadesse sobitasid.

Näiteks pidid lapsed valima endale õige grupi soo, juuksevärvuse, silmade värvi jne järgi.
Tüdrukud =)

Poisid =)

Brünetid

Vahepealsed

Blondid

Pruunisilmsed

Halli-sinise-rohelisesilmsed

Nüüd jagunesime loosiga rühmadesse. Rühmatöös  tuli välja tuua, mille poolest meie klassi lapsed üksteisega sarnanevad või mille poolest erinevad.






SARNASUSED:
- kõik on sõbralikud;
- meile meeldib meie kool;
- kõigil on pered;
- kõik kannavad koolivormi;
- me käime Kose Gümnaasiumis;
- kõigile meeldib meie õpetaja;
- kõigil on Stuudium.
- me kõik teeme aegajalt pahandusi;
- oleme vahel tujukad;
- oleme lõbusad;
- oleme lapsed;
- kõigile meeldivad kooli õpetajad;
- me teeme vigu;
- meil kõigil on samad õpikud, vihikud;
- kõik oskavad hästi joonistada;
- kõigil on koolikotid;
- kõik on targad;
- kõigil on juuksed;
- kõik oskavad lugeda ja kirjutada.

ERINEVUSED:
- oleme poisid ja tüdrukud;
- meil on erinevad nimed;
- tüdrukutel on pikemad juuksed;
- meil on erinev silmavärv;
- meil on erinev iseloom;
- meil on erinevad pered;
- meil on erinevad oskused ja võimed;
- meil on erinevad huvialad.

Arutluse käigus jõudsime järeldusteni:
- tore, et meie klassis on palju ühiste huvialadega lapsi;
- ühiste huvialadega lapsed on omavahel sõbrad;
- tore on, et lastel on erinevad huvialad;
- on huvitavam, kui me oleme kõik erinevad;
- igal lapsel on erinevad anded ja oskused.

Me oleme kõik küll erinevad oma välimuse, võimete ja huvide poolest, kuid et meil kõigil oleks hea koos olla, peame üksteisega arvestama ning üksteist vajadusel toetama.

Nüüd uurisime oma õpikut ja täitsime töövihikuülesandeid. Kes valmis ei jõudnud, lõpetab oma töö kodus ära. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar