10. november 2021

Matemaatikatund

 Iga tunni algul harjutame peastarvutamist:


Teeme nuputamisülesandeid. Õpetajal on üks karp, kuhu on kogutud palju erinevaid nuputamisülesandeid. Nõnda me siis loosime sealt kolm ülesannet. Kel õnnestub kõik ülesanded ära  lahendada, saab "5". Pärast arutame ülesanded läbi ka. Enamasti on vastused väga lihtsad, mille peale kohe ei tulegi. Kodus võivad vanemad ka oma nuputamisoskused proovile panna =) Seekord siis sellised ülesanded:

Ja vastused:

Kordasime mõisteid "liidetav", "summa", "vähendatav", "vähendaja", "vahe":

Õpetaja leidis kapist kunagi ammu-ammu meisterdatud ülesanded. Kuidagi kahju oli seda suurt tööd prügikasti visata ning õpetaja katsetas, kuidas tänapäevalastele selline õppimisemeetod sobiks. Ülesanded on kirjutatud käsitsi perfokaartidele, kuhu vahele torgatakse paber. Laps lahendab paberile ülesanded ära ja kontrollkaardi pealt kontrollib oma vastused. Siis võtab järgmise perfo jne. Tõeline taaskasutus =)
Tundus, et sel moel ülesandeid lahendasid lapsed hoopis innukamalt =)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar