Hommikuringis arutlesime, kuidas meil nüüdseks juba kolmas koolinädal möödus. Kõigepealt rääkisime muidugi toredatest asjadest.
Laste arvates oli tore:
- kunstitunnis tehtud võlupilt vihmavarjust;
- kunstitunnis värvitud öökullipilt;
- aabitsast lugemine;
- see, et õpime hästi lugema;
- M-tähe õppimine;
- muusikatund;
- arvutitund;
- ujumine;
- matemaatikas panna kokku arvumaju;
- söögivahetund;
- vahetunnis legodega mängimine;
- kõik =)
Aga seekord oli lastel tekkinud nädala jooksul ka väike mure - lärm vahetundides. Arutlesime, kuidas saaksime sellele probleemile kõige paremini lahenduse leida. Nüüd teeme nii, et need lapsed, kes tahavad vaikust, võivad rahulikult klassis mängida. Kes aga eelistavad rohkem liikuda ja möllata, saavad pikkadel vahetundidel võimlas end välja elada.
Laste arvates oli tore:
- kunstitunnis tehtud võlupilt vihmavarjust;
- kunstitunnis värvitud öökullipilt;
- aabitsast lugemine;
- see, et õpime hästi lugema;
- M-tähe õppimine;
- muusikatund;
- arvutitund;
- ujumine;
- matemaatikas panna kokku arvumaju;
- söögivahetund;
- vahetunnis legodega mängimine;
- kõik =)
Aga seekord oli lastel tekkinud nädala jooksul ka väike mure - lärm vahetundides. Arutlesime, kuidas saaksime sellele probleemile kõige paremini lahenduse leida. Nüüd teeme nii, et need lapsed, kes tahavad vaikust, võivad rahulikult klassis mängida. Kes aga eelistavad rohkem liikuda ja möllata, saavad pikkadel vahetundidel võimlas end välja elada.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar