Hommikuringis arutasime, kuidas meil juba teine koolinädal läks. Lapse arvasid, et hästi.
Vestluse käigus ütlesid lapsed, et sel nädalal oli tore:
- vahetunnis sõpradega mängimine;
- õppimine;
- pikapäevarühm;
- kunstitunnis meisterdada õunapuid ja joonistada õunu;
- kehalise tunnis joosta;
- kodus vanaemaga õppida (Adele oli haige);
- koridoris ronimisseintel ronida;
- arvutitund;
- aabitsast lugeda;
- legodega mängida;
- koolis on kõik tore=)
Rohkem peaksime harjutama:
- tähtede kirjutamist, sest nii raske on joonevahes püsida;
- tunnis käe tõstmist, kui soovid rääkida;
- tähelepanelikku kuulamist;
- tunnis hoolega töötamist.
Vestluse käigus ütlesid lapsed, et sel nädalal oli tore:
- vahetunnis sõpradega mängimine;
- õppimine;
- pikapäevarühm;
- kunstitunnis meisterdada õunapuid ja joonistada õunu;
- kehalise tunnis joosta;
- kodus vanaemaga õppida (Adele oli haige);
- koridoris ronimisseintel ronida;
- arvutitund;
- aabitsast lugeda;
- legodega mängida;
- koolis on kõik tore=)
Rohkem peaksime harjutama:
- tähtede kirjutamist, sest nii raske on joonevahes püsida;
- tunnis käe tõstmist, kui soovid rääkida;
- tähelepanelikku kuulamist;
- tunnis hoolega töötamist.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar