Reklaamide teema juurest jõudsime sujuvalt raha teemani.
Teemasse häälestumiseks kuulasime-vaatasime meeleolukat laulu "Rahalaul":
Teemasse häälestumiseks kuulasime-vaatasime meeleolukat laulu "Rahalaul":
Õpetaja rääkis raha ajaloost, millal ja miks raha kasutusel võeti, sest algul vahetasid inimesed omavahel erinevaid kaupu.
Uurisime üheskoos inimeseõpetuse õpikust miks ja kus on tänapäeval raha vaja ning täitsime töövihikuülesandeid:
Arutlesime, kas ja miks on taskuraha vajalik. Kodus jäi oma taskuraha kohta teha väike analüüsiv ülesanne.
Vaatasime erinevatest rahadest fotosid.
Õpetajal olid kaasa võetud Eesti kroonid ja sendid:
Heleri oleks eile nagu õpetaja mõtteid lugenud ning seetõttu olid tal täna koolis kaasas sellised rahatähed =)
Nuputasime anagramme lahendada ning saime teada, milliseid rahaühikuid kasutati varem või kasutatakse ka praegu erinevates maades. Et see raske töö veidi kergem oleks, kirjutas õpetaja õiged vastused segamini järjekorras tahvlile:
Lugesime eesti keele õpikus pala "Nimi müüb":
Lugesime eesti keele töövihikus muinasjuttu "Jänese-isanda rahapada" ja lugemisega samal ajal tõmbasime tekstist üleliigsed sõnad maha:
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar