Eelmiste nädalate inimeseõpetuse tundides rääkisime inimeste erinevustest ja sarnasustest (vaata 1. novembri postitust). Täna jätkasime samal teemal. Tegime rühmatööd, kus tuli välja tuua, mille poolest meie klassi lapsed üksteisega sarnanevad või mille poolest erinevad.
SARNASUSED:
I rühm:
- kõigil on pered;
- kõik me tahame kunagi kellekski saada;
- kõigile meeldib vaheaeg;
- kõik ootavad huvitavad tunde;
- kõik me õpime koolis;
- kõik me oleme inimesed;
- kõigile meeldib meie õpetaja.
II rühm:
- meil on kõigil kodu;
- meil on kõigil riided;
- me oleme kõik milleski andekad;
- kõigile meeldib hea õpetaja;
- kõigile meeldib midagi vaadata ja uurida.
III rühm:
- meil on ühesugused õpikud;
- me õpime Kose Gümnaasiumis;
- meil kõigil on õpetaja;
- me kõik oleme sõbrad;
- meil kõigil on silmad, juuksed, käed, jalad ja kõrvad.
ERINEVUSED:
I rühm:
- meil on erinevad huvialad;
- klassis on poisid ja tüdrukud;
- meil on erinevad saladused;
- juuksevärv on erinev;
- meil on erinevad hirmud.
II rühm:
- mõned on kiired, mõned on aeglased;
- mõni on priske, mõni on kõhn;
- mõned on nutikamad;
- osadel lastel on pikad juuksed, osadel lühikesed.
III rühm:
- kõigil ei ole ühesugused oskused ja anded;
- kõik ei õpi sama õpiedukusega;
- meil on erinevad näod;
- kõigil ei ole kõrvades auke.
Arutluse käigus jõudsime järeldusteni:
- tore, et meie klassis on palju ühiste huvialadega lapsi;
- ühiste huvialadega lapsed on omavahel sõbrad;
- tore on, et lastel on erinevad huvialad;
- on huvitavam, kui me oleme kõik erinevad;
- igal lapsel on erinevad anded ja oskused.
SARNASUSED:
I rühm:
- kõigil on pered;
- kõik me tahame kunagi kellekski saada;
- kõigile meeldib vaheaeg;
- kõik ootavad huvitavad tunde;
- kõik me õpime koolis;
- kõik me oleme inimesed;
- kõigile meeldib meie õpetaja.
II rühm:
- meil on kõigil kodu;
- meil on kõigil riided;
- me oleme kõik milleski andekad;
- kõigile meeldib hea õpetaja;
- kõigile meeldib midagi vaadata ja uurida.
III rühm:
- meil on ühesugused õpikud;
- me õpime Kose Gümnaasiumis;
- meil kõigil on õpetaja;
- me kõik oleme sõbrad;
- meil kõigil on silmad, juuksed, käed, jalad ja kõrvad.
ERINEVUSED:
I rühm:
- meil on erinevad huvialad;
- klassis on poisid ja tüdrukud;
- meil on erinevad saladused;
- juuksevärv on erinev;
- meil on erinevad hirmud.
II rühm:
- mõned on kiired, mõned on aeglased;
- mõni on priske, mõni on kõhn;
- mõned on nutikamad;
- osadel lastel on pikad juuksed, osadel lühikesed.
III rühm:
- kõigil ei ole ühesugused oskused ja anded;
- kõik ei õpi sama õpiedukusega;
- meil on erinevad näod;
- kõigil ei ole kõrvades auke.
Arutluse käigus jõudsime järeldusteni:
- tore, et meie klassis on palju ühiste huvialadega lapsi;
- ühiste huvialadega lapsed on omavahel sõbrad;
- tore on, et lastel on erinevad huvialad;
- on huvitavam, kui me oleme kõik erinevad;
- igal lapsel on erinevad anded ja oskused.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar