8. november 2017

Aktiivõpe "Kalad ja kahepaiksed"

Teemasse häälestumiseks kirjutasime töövihikust ärakirja vihikusse:


Kuna eelmistes eesti keele tundides õppisime sõnaliike tundma, siis tuletasime meelde sõnaliigid ning joonisime need alla just kirjutatud harjutuses:


Nüüd luges õpetaja raamatust "Mägra maja" ette toreda luuletuse "Konnadel ei ole kodu".


Luuletus on nagu jutuke, ainult et riimis. Lapsed lõikasid töölehelt välja lausekaardid ning püüdsid luuletuse põhjal järjestada laused jutukeseks. Kontrollisime üheskoos töö üle ja kleepisime lausekaardid töölehele. Saime teada, mida tähendab sõna "kahepaikne".


Lugesime aafrika muinasjuttu "Konn kaevul" ja täitsime töölehte:


Õpetaja luges jutukesest "Konnakontserdid" (raamat "Kodulugu II") ette kaks esimest lõiku, mis jutustasid kevadistest konnakontsertidest:


Kuulasime erinevate konnade hääli. Neid saad kuulata siit: "KONNADE HÄÄLED"

Õpetaja luges jutukese "Konnakontserdid" lõpuni. Nüüd oli lastel selge, et tänases tunnis on põhitegelaseks konn. Konni on Eestis mitut liiki. Mõnedest konnadest oli õpetajal ka pildid kaasas:

Kärnkonn

Konnade kohta saab lugeda erinevatest raamatutest. Õpetaja tutvustas kolme raamatut:


Õpetaja jutustas lastele konnast, tema elust ja arengust. Vaatasime kahte lühifilmi konna arenemisest.






Uurisime loodusõpetuse õpikust nii kalade kui konnade kohta  ja täitsime õpiku ja õpetaja jutustuse põhjal töölehte:




Matemaatikatunnis arvutasime ja värvisime:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar