Tunni algul näitas õpetaja pilte erinevatest reklaamidest. Lapsed nuputasid, mida neil piltidel reklaamitakse ja kes võiksid olla nende reklaamide sihtgrupiks. Arutlesime selle üle miks reklaame üldse tehakse ja õppisime neid kriitiliselt hindama.
Funktsionaalse lugemise töölehel uurisime kardinate reklaami ja otsisime reklaamist vastuseid lünkharjutusse. Õpetaja selgitas mõistet "protsent" ning lapsed said sellest üsna hästi aru. Ju on nad ka ise allahindluste ja protsentidega väga kursis =)
Lugesime eesti keele õpikust pala "Ostutrall":
Täitsime jutu põhjal töövihikuharjutust:
Õpetaja jutustas kuidas tedagi on korduvalt püütud reklaamilõksu, mistõttu on õpetaja koju ostnud mittevajalikke asju =)
Lugesime inimeseõpetuse õpikust teema "Reklaam ja asjad" kohta ning täitsime töövihikut:
Kunstiõpetuse tunnis mõtlesime ja kujundasime reklaame meie kooli reklaamimiseks. Pärast esitlesime oma reklaame ka kaaslastele. Kõik reklaamid olid väga innustavad =)
Funktsionaalse lugemise töölehel uurisime kardinate reklaami ja otsisime reklaamist vastuseid lünkharjutusse. Õpetaja selgitas mõistet "protsent" ning lapsed said sellest üsna hästi aru. Ju on nad ka ise allahindluste ja protsentidega väga kursis =)
Lugesime eesti keele õpikust pala "Ostutrall":
Täitsime jutu põhjal töövihikuharjutust:
Õpetaja jutustas kuidas tedagi on korduvalt püütud reklaamilõksu, mistõttu on õpetaja koju ostnud mittevajalikke asju =)
Lugesime inimeseõpetuse õpikust teema "Reklaam ja asjad" kohta ning täitsime töövihikut:
Kunstiõpetuse tunnis mõtlesime ja kujundasime reklaame meie kooli reklaamimiseks. Pärast esitlesime oma reklaame ka kaaslastele. Kõik reklaamid olid väga innustavad =)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar