Tänahommikust hommikuringi suutsime juba alustada vaikselt ja rahulikult. Tegime tähelepanu- ja koordinatsiooniharjutusi. Eesti keele tunnis luges õpetaja ette loo põrsas Possust, kes oli ülemeelik ja jooksis vahetunni ajal koridoris ja treppidel, kukkus ja sai väga haiget. Kooliarst pidi talle palju plaastreid kleepima. Tuletasime meelde klassi reegli "Vahetunnis ei jookse ega karju" ning arutlesime, miks selline reegel on vajalik.
Seejärel asusime häälikute ja tähtede maailma avastama, ladusime häälikuid algul "kehale" ja siis ladusime sõnu ladumisaabitsasse. Õppisime lugema kahte tähesalmi. Samal ajal kui lapsed harjutasid töövihikus tähtede kirjutamist, kutsus õpetaja lapsi ükshaaval enda juurde lugema, et välja selgitada laste lugemisoskuse tase. Selgus, et kaheksa last loevad soravalt ja võivad aabitsa asemel hoopis juturaamatuid tunnis lugema hakata. Vahepeal tegime liikumismängu ka: kui sõnas on A, E või I häälik, tuli end pikaks-pikaks sirutada. Kui sõnas neid häälikuid ei olnud, lapsed kükitasid. Tempo läks kogu aeg kiiremaks ja meeleolu lõbusamaks =)
Seejärel asusime häälikute ja tähtede maailma avastama, ladusime häälikuid algul "kehale" ja siis ladusime sõnu ladumisaabitsasse. Õppisime lugema kahte tähesalmi. Samal ajal kui lapsed harjutasid töövihikus tähtede kirjutamist, kutsus õpetaja lapsi ükshaaval enda juurde lugema, et välja selgitada laste lugemisoskuse tase. Selgus, et kaheksa last loevad soravalt ja võivad aabitsa asemel hoopis juturaamatuid tunnis lugema hakata. Vahepeal tegime liikumismängu ka: kui sõnas on A, E või I häälik, tuli end pikaks-pikaks sirutada. Kui sõnas neid häälikuid ei olnud, lapsed kükitasid. Tempo läks kogu aeg kiiremaks ja meeleolu lõbusamaks =)
Arvutitunnis käisime täna teise rühmaga, õppisime oma parooli trükkimist ja mängisime õppemänge.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar