Juba jõuame eesti keele tunnis päris palju asju teha. Lugesime tähesalme ja sõnatreppe, ladusime liikuvas aabitsas sõnu, õppisime sõnas eristama D ja T, mängisime tähelepanu- ja mäluarendamismängu, lugesime klassi ees aabitsategelaste juttu, harjutasime D tähe kirjutamist ning tegime töövihiku harjutusi. Samal ajal aitas kooli töömees lastele pinke ja toole parajaks sättida.
Tähelepanu- ja mälumängus pani õpetaja lauale erinevaid mänguasju, lapsed pidid need meelde jätma. Siis võttis õpetaja ühe asja ära ning lapsed käisid pingiridade kaupa rätiku alt piilumas, mis ese on kadunud ning kirjutasid puuduva eseme nimetuse paberile. Kes oli tähelepanelik, sai kolm erinevat nimetust lõpuks paberile kirja. Kõige tähelepanelikum oli Regmar, tal oli õiges järjekorras
kirjutatud kõik sõnad.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar