Taaskord on üks nädal läbi saanud ja reedeses klassitunnis arutasime, mis oli selles nädalas toredat ja mis oleks võinud teisiti olla.
Mis selles nädalas meeldis:
- koolipäevad olid väga lõbusad;
- tunnid meeldisid;
- kasulik politseijutt;
- häälikuõpetuse tunnis oli õpetajal kaasas vahva rääkiv papagoi;
- sain palju targemaks;
- joonistasime sõbralikke käsi;
- meeldis guaśśidega maalida;
- kehalise tunnis jooksime vihmaga kooli tagasi;
- eesti keele tunnid olid väga toredad;
- meeldis õppida;
- meid õpetab hea õpetaja;
- meeldis kunstitunnis meisterdada siili;
- matemaatika tunnis tegime näituse;
- tore oli koos teha klassi reegleid;
- mulle meeldis arvutitund.
Igal medalil on kaks poolt, nõnda arutasime ka, mis oleks võinud teisiti olla. Enamus laste arvates oli kõik hästi ja midagi ei peaks olema teisiti. Osade laste arvates aga kõik lapsed vahetunnis karjuvad ja jooksevad. Õpetaja küsis siis, et kas klassi kõige vaiksemad tüdrukud ja poisid ka karjuvad ja jooksevad. Selgus, et nii see ei olnud. Ühises arutelus jõudsime siis järeldusele, et sõna "kõik lapsed" ei ole päris õige kasutada. Aga igaüks saab anda oma panuse, et vahetunnid oleksid vähem lärmakad. Pealegi ütleb klassi reegel, et vahetunni ajal ei karju ega torma. Lapsed leidsid, et ka see on halb, et osa lapsi ei kuula kahjuks õpetaja sõna ja õpetaja oli reedel nende laste käitumise pärast väga kurb.
Mis selles nädalas meeldis:
- koolipäevad olid väga lõbusad;
- tunnid meeldisid;
- kasulik politseijutt;
- häälikuõpetuse tunnis oli õpetajal kaasas vahva rääkiv papagoi;
- sain palju targemaks;
- joonistasime sõbralikke käsi;
- meeldis guaśśidega maalida;
- kehalise tunnis jooksime vihmaga kooli tagasi;
- eesti keele tunnid olid väga toredad;
- meeldis õppida;
- meid õpetab hea õpetaja;
- meeldis kunstitunnis meisterdada siili;
- matemaatika tunnis tegime näituse;
- tore oli koos teha klassi reegleid;
- mulle meeldis arvutitund.
Igal medalil on kaks poolt, nõnda arutasime ka, mis oleks võinud teisiti olla. Enamus laste arvates oli kõik hästi ja midagi ei peaks olema teisiti. Osade laste arvates aga kõik lapsed vahetunnis karjuvad ja jooksevad. Õpetaja küsis siis, et kas klassi kõige vaiksemad tüdrukud ja poisid ka karjuvad ja jooksevad. Selgus, et nii see ei olnud. Ühises arutelus jõudsime siis järeldusele, et sõna "kõik lapsed" ei ole päris õige kasutada. Aga igaüks saab anda oma panuse, et vahetunnid oleksid vähem lärmakad. Pealegi ütleb klassi reegel, et vahetunni ajal ei karju ega torma. Lapsed leidsid, et ka see on halb, et osa lapsi ei kuula kahjuks õpetaja sõna ja õpetaja oli reedel nende laste käitumise pärast väga kurb.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar