9. november 2016

Loomariik

Tänasesse teemasse häälestumiseks kuulasime hiina muinasjuttu "Kuidas loomade kohta aastaid loendama hakati".
Seda saad kuulata siit: MUINASJUTT (klõpsa)



Muinasjutus leidus erinevaid tegelasi. Kirjutasime need ka tahvlile:

Nüüd üritasime neid loomi kuidagi süstematiseerida. Kuna draakon on muinasjutuline tegelane, siis tema me välistasime, aga ülejäänud loomad liigitasime rühmadesse "imetajad" ja "linnud". Sajajalgse paigutamine tekitas meis algul segadust, sest me teadsime, et putukatel on kuus jalga, aga sajajalgne kuulub siiski röövputukate rühma.
Arutasime, mida võiks tähendada mõiste "maismaaloom" ja milliseid loomi  oskavad lapsed veel nimetada.
Tegime töövihiks ülesannet, kus sobitasime omavahel sarnased loomad:

Selgus, et loomadeks võib nimetada linde, kalu, madusid ning isegi putukaid.

Nüüd mängisime õppemängu. Õpetaja jagas lastele sõnakaardid ja erinevate loomade pildid ning lapsed sobitasid kokku õiged sõnakaardid ja pildid.

Vaatasime slaidiprogrammi "LOOMADE VÄLISEHITUS" (klõpsa lingile)

Leidsime töövihikus varest ja rebast võrreldes erinevusi ja sarnasusi nende välisehituses.

Arvutitunnis uurisime loomi igaüks iseseisvalt ja mängisime õppemänge:

1. LOOMADE KIRJELDAMINE
2. "HUNDI KEHAOSAD"
3. SÕNARUUT "IMETAJAD"
4. MÄNG "LOOMAD"
5. KAS TUNNED NEID LOOMI?
6. JÄLJED LUMEL



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar