Eesti keele tunnis mängisime lauseotsimisemängu. Mäng käib nii, et õpetaja näitab sõnakaarti ja lapsed otsivad kiirelt tekstist üles selle lause, kus see sõna on sees. Kes on kõige kiirem, loeb lause kõvasti ette. Seekord tuli lauseid otsida eilsest lugemispalast.
Siis pani õpetaja tahvlile uued sõnad ning lapsed ennustasid, millest võiks jutustada tänane pala.
Seejärel lugesime pala algul omaette ja seejärel ühiselt. Lugu jutustab Anna ja Aadama uuest koolist, õpetajast ja klassikaaslastest.
Seejärel andis õpetaja ülesande hoolikalt uurida Aadama ja Anna klassipilti ja nuputada, mis on nende õpilaste juures ühist. Vastuseks pakuti erinevaid vastuseid, mis olid ka omamoodi õiged. No näiteks pakuti, et see klass on väga üksmeelne, lapsed on rõõmsad ja heatahtlikud jne. Lõpuks taipas Egert, et kõikide õpilaste nimed on seotud puude nimetustega =) ja õpetaja nimi on Anne Mets =)
Töövihikust leidsime samuti sarnase harjutuse:
Ühtlasi saime üle korrata reegli: nimed kirjutame suure tähega:
Matemaatikatundi alustasime nuputamisülesannetega:
1) Missugune arv ei sobi ritta: 2,3,4 6,7,8 10,11,13 14,15,16?
2) Redelil on 19 pulka. Mitmendal pulgal peab seisma, et olla redeli keskel?
3) Kadri ja Priit jõudsid järele Kaile, kes läks ka kooli. Neile tulid vastu neli tüdrukut. Mitu last läks kooli?
Vastused:
1) 13
2) 10. pulgal
3) 3 last
Harjutasime peastarvutamist 20-piires ja panime kokku tahvlidoominod.
Siis pani õpetaja tahvlile uued sõnad ning lapsed ennustasid, millest võiks jutustada tänane pala.
Seejärel lugesime pala algul omaette ja seejärel ühiselt. Lugu jutustab Anna ja Aadama uuest koolist, õpetajast ja klassikaaslastest.
Seejärel andis õpetaja ülesande hoolikalt uurida Aadama ja Anna klassipilti ja nuputada, mis on nende õpilaste juures ühist. Vastuseks pakuti erinevaid vastuseid, mis olid ka omamoodi õiged. No näiteks pakuti, et see klass on väga üksmeelne, lapsed on rõõmsad ja heatahtlikud jne. Lõpuks taipas Egert, et kõikide õpilaste nimed on seotud puude nimetustega =) ja õpetaja nimi on Anne Mets =)
Töövihikust leidsime samuti sarnase harjutuse:
Ühtlasi saime üle korrata reegli: nimed kirjutame suure tähega:
Matemaatikatundi alustasime nuputamisülesannetega:
1) Missugune arv ei sobi ritta: 2,3,4 6,7,8 10,11,13 14,15,16?
2) Redelil on 19 pulka. Mitmendal pulgal peab seisma, et olla redeli keskel?
3) Kadri ja Priit jõudsid järele Kaile, kes läks ka kooli. Neile tulid vastu neli tüdrukut. Mitu last läks kooli?
Vastused:
1) 13
2) 10. pulgal
3) 3 last
Harjutasime peastarvutamist 20-piires ja panime kokku tahvlidoominod.
Tuletasime meelde tekstülesannete lahendamise reeglid ja lahendasime ülesandeid, kus tuli lugemisel hästi tähelepanelik olla:
Inimeseõpetuse tunnis arutlesime, kus on meie elus reeglid vajalikud ja meie mõtetest valmis mõistekaart:
Arutlesime, miks on reeglid vajalikud. Ruuben oskas väga hästi seda lahti mõtestada, et muidu tekib kaos.
Üheskoos koostasime oma klassi reeglid.
Rääkisime ka headest kommetest ja täitsime töövihikut.
Kunstitunnis jätkasime astrite maalimist. Loodetavasti saab meie töid näha neljapäeval =)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar