15. september 2016

Rütmist tähestikuni

Oma päeva alustame me alati hommikuringiga ja lauluga "Tere, sõbrake, rõõm sind jälle näha":

Rütmiharjutustega õpime tähelepanelikult kuulama ja kuuldud rütmi plaksutama:

Iga päev püüame teha ka mõned tasakaalu- ja koordinatsiooniharjutused. Enamikul lastest tuleb oma keha kontrollimine juba päris hästi välja. Kuna täna oli meil koolis pildistamine, siis ei teinud me keerukamaid harjutusi. Koordinatsiooniharjutuste juures on samuti oluline hästi tähelepanelikult kuulata, mida õpetaja ütleb. Näiteks: võta parema käe nimetissõrme ja pöidlaga kinni vasaku käe väikesest Atsist.

 Siis kõrvad ja käed soojaks ning klassi tähestikku õppima.
Kõigepealt laulsime kahte laulu: "Tähestikulaulu" ja "Tähelaulu". Laulude laulmise ajal võis ise liikumise juurde mõelda:



 Uurisime õpikust, kas me ikka kutsume tähti õigete tähenimedega:

Lugesime lustakat luuletust tähestiku kohta:

Ja muidugi tegime ka töövihikuharjutusi:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar