Hommikuringis vaatasime tagasi nädalale. Arutlesime, kuidas oleme püstitatud eesmärke suutnud täita ja ühiselt leidsid lapsed, et kogu aeg läheb asi paremaks, aga peame veel harjutama. Kõige rohkem muret teeb sööklas söömine, sest rahulikult söömise asemel kiputakse kõva häälega omavahel juttu ajama. Otsustasime, et jätame samad eesmärgid veel ka järgmiseks nädalaks. Ühisel arutlusel arvasid lapsed, et tüdrukutest olid sel nädalal kõige tublimad reeglitetäitjad Laura-Liisa, Kristin Britt ja Heleri ning poistest Ruuben.
Beritil oli kaasas tore linnuraamat. Raamatus sai lugeda lindude kohta, vaadata pilte ja kuulata ka selle linnu laulu. Leidsime raamatust lisaks õpitud tihaste liikidele veel teisigi tihaseid:
Eesti keele tunnis tutvustasime loetud raamatuid. Kõige põhjalikumalt ja rikkalikuma sõnavaraga jutustasid oma raamatust Reili ja Heleri. Seda oli nauditav kuulata. Kõik lapsed soovitasid oma raamatuid nii kenasti, et nii mõnigi raamat küsiti sõbralt lugemiseks laenuks.
Matemaatikatunnis õppisime paaris- ja paarituid arve. Algul näitas õpetaja tahvlile oma kindapaaride abil, millised on paarisarvud ja millised paaritud.
Seejärel tegime terve klassiga ühiselt praktilist tööd. Töö eesmärgiks oli harjutada meeskonnatööd ja tegema seda ilma rääkimata ja muidugi õppida selgeks paaris- ja paaritud arvud. Pärast tööraamatus-töövihikus läksid ülesanded juba libedalt.
Beritil oli kaasas tore linnuraamat. Raamatus sai lugeda lindude kohta, vaadata pilte ja kuulata ka selle linnu laulu. Leidsime raamatust lisaks õpitud tihaste liikidele veel teisigi tihaseid:
Eesti keele tunnis tutvustasime loetud raamatuid. Kõige põhjalikumalt ja rikkalikuma sõnavaraga jutustasid oma raamatust Reili ja Heleri. Seda oli nauditav kuulata. Kõik lapsed soovitasid oma raamatuid nii kenasti, et nii mõnigi raamat küsiti sõbralt lugemiseks laenuks.
Matemaatikatunnis õppisime paaris- ja paarituid arve. Algul näitas õpetaja tahvlile oma kindapaaride abil, millised on paarisarvud ja millised paaritud.
Seejärel tegime terve klassiga ühiselt praktilist tööd. Töö eesmärgiks oli harjutada meeskonnatööd ja tegema seda ilma rääkimata ja muidugi õppida selgeks paaris- ja paaritud arvud. Pärast tööraamatus-töövihikus läksid ülesanded juba libedalt.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar