Eesti keele tunni teemaks olid meil täna "Tähed". Mõistekaardi koostamisel selgus, et üsna paljudes sõnades on sees sõna "täht" ja sõnal on ka mitu erinevat tähendust:
Õpetaja esitas lastele viguriga küsimuse "mitu tähte on taevas?". Vastuseid tuli mitmesugused (musttuhat, miljon, lugematul hulgal jne). Eks ka need olid õiged vastused, aga kirjapildis on taevas 6 tähte =)
Töövihiku harjutuses koostasime üheskoos tähtedest sõnu:
Õpetaja luges ette loo "Targad tähed":
Laulsime tähestikulaule ja kordasime tähestikku.
Matemaatika tunnis kordasime eelmises tunnis õpitud mõisteid ja õppisime uue mõiste "murdjoon":
Õpetaja esitas lastele viguriga küsimuse "mitu tähte on taevas?". Vastuseid tuli mitmesugused (musttuhat, miljon, lugematul hulgal jne). Eks ka need olid õiged vastused, aga kirjapildis on taevas 6 tähte =)
Töövihiku harjutuses koostasime üheskoos tähtedest sõnu:
Õpetaja luges ette loo "Targad tähed":
Laulsime tähestikulaule ja kordasime tähestikku.
Matemaatika tunnis kordasime eelmises tunnis õpitud mõisteid ja õppisime uue mõiste "murdjoon":
Harjutasime joonlauaga joonestamist ja ega see väga lihtne polnudki. Joonlaud tahtis väikeste näppude alt pidevalt plehku panna ja nii mõnigi joon sai endale sõrmede abil "küürud" selga =). Aga eks harjutamine tee meistriks ja nii me siis harjutasimegi ilusate sirgjoonte ja sirglõikude joonestamist nii tööraamatus kui töölehel:
Kunstitunnis alustasime tööd "Tähistaevas", mille tegemiseks kasutasime ajakirjadest-ajalehtedest kogutud sobivaid pabereid. Kahjuks ei saanud tööd valmis ja täna neid eksponeerida veel ei saa.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar