Neljapäev oli meil aktiivõppepäev, kus enamus tegevusi pani õpilasi liikuma, kuid samal ajal ka ülesannete kallal pead murdma.
Et "ajud üles soojendada" mängisime mälu arendavat memoriini tunnete ja meeleolude kohta:
Koos on toredam tegutseda kui üksinda ja mitu pead on parem kui üks pea - seega loosisime nimesiltidega omale kaaslased:
Tööülesanded oli õpetaja riputanud koridori seinale ja oma mapi tundsid lapsed ära oma meeskonna loositud emotikoni järgi. Õpetaja selgitas tööülesanded kõik ära, aga igaks juhuks lisas need ka tahvlile:
No ja siis asusidki lapsed tegutsema:
Matemaatikatunnis jagasime end kahte võistkonda ja alustasime tundi nuputamise trips-traps-trulliga. Võit saabus seekord väga kiiresti Lepatriinudele:
Järgmises võistluses tuli kiirelt arvutada. Kes esimesena oma kärbsepiitsa vastuse peale asetas, tõi oma meeskonnale punkti:Kuna matemaatika töövihikus olid ülesanded kalal käimisest, siis püüdsime meiegi kalu. Kinni püütud kala teisele poolele oli peidetud ülesanne. Mõned ülesanded vajasid nuputamist, aga mõni kala käskis ainult teha 5 kükki või 3 kummardust =) Iga õige vastus tõi taaskord punkti.
Seis oli juba 8:10. Õpetaja andis teise koha meskonnale veel võimaluse oma seisu viigistada. Mõlema meeskonna kaptenid pidid kaks korda palli ämbrisse viskama ja niimoodi oma meeskonnale punkte juurde koguma. Sten Silveril õnnestuski nõnda 2 punkti teenida ja seis oli 10:10. Roald oli hea sõber ning otsustas, et tema viskab mööda ja nii ta tegigi. Nõnda lõppes meie pingeline mäng viigiga.
Nüüd pusisid lapsed iseseisvalt töövihiku ülesannete kallal ja kiiremate vastuste leidjad said vihikusse ka kleepsu.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar