11. oktoober 2019

Üldõpetus teemal "Mets"

Mitu päeva oleme pühendanud metsaga tutvumiseks. Eesti keele tunnis vaatasime videot, kuidas lapsed plaanisid minna metsa rattamatkale. Seejärel lugesimegi aabitsast lugu laste rattamatkast:
Mängisime sõnapeitmismängu ja otsisime, millise lause sees on peidus õpetaja näidatud sõnad:
Täitsime aabitsaloo kohta töövihikus lünkharjutust. Õppisime häälima ja kirjutama sõnu, kus sõnas on d, t või tt.

Aabitsaloos kukkusid lapsed rattamatkal mutta. Aga poris müttamine ju tegelikult lastele täitsa meeldib. Seetõttu tantsisime liikumispausi ajal "Porilaulu" saatel:
 

Saime selgeks uue keelereegli - mitmuse lõppu kirjutame -D ning seadsime reegli ka oma klassi reeglipuule:

Õppisime kirjutama D kirjatähte:

Õpetaja luges ette uue Johanna kirja. Johanna jutustas sellest, kuidas ta terve perega metsas käis:
Kirja põhjal tegime loodusõpetuse töövihikuharjutust. Kõigepealt lõikasime välja vastusekaardid ning seejärel kleepisime lünka:

Nüüd kordasime üle puude nimetused:


Tegime loodusõpetuse tunnis veidi ka matemaatikat ja leidsime puude hulgad =)


Mängisime mängu, kus tuli kiirelt ära arvata, missugune puu nimetus on peidus lünkade taga. Võitjaks osutus aknapoolne pingirida. Mõned näited mängust:



Uurisime loodusõpetuse õpiku pilte ja arutlesime nende üle:

Aga metsas ei ela ainult puud. Vaatasime erinevaid slaide metsa taimedest, loomadest, lindudest ja putukatest.

Ja käes oligi matemaatikatund, kus lahendasime ülesandeid metsloomade kohta:

Vaatasime tekstülesande lahendamiseks animatsiooni:


Harjutasime numbrite 7, 8, 9 kirjutamist ja kleepisime töölehe töövihiku vahele:

Harjutasime peastarvutamist. Loomulikult andis ülesandeid metsaelanik - rebane =) Siin ainult mõned tema ülesanded:


Kunstitunnis valmisid värvipaberitest kaunid ja värvilised sügisehtes puud. Kuna puude võrad on erineva kujuga, siis püüdsid lapsed ka seda oma piltidel edasi anda:
(klõpsa suurendamiseks pildile)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar