Hommikuringis rääkisime uue nädala tegemistest ja võtsime vastu selle nädala eesmärgid.
- käitume viisakalt;
- õpime hoolega;
- sööme sööklas vaikselt.
Eelmisel nädalal tegelesime muinasjuttudega. Ka täna olime muinasjutu lainel. Töövihikust leidsime muheda pildiseeria. Kõigepealt uurisime pilte ja järjestasime need õigesse järjekorda:
Nüüd lugesime laused läbi, järjestasime õigesse järjekorda, lisasime puuduvad sõnad ning lauselõpumärgid. Kontrollisime oma tööd tahvlilt:
Lool puudus aga pealkiri. Lapsed pakkusid erinevaid pealkirju ning ühises hääletuses valisime meie arvates sobivaima pealkirja.
Kirjutasime selle toreda jutu ilusa käekirjaga vihikusse.
Matemaatikatunnid algavad meil peastarvutamisega. Täna olid õpetaja abilisteks Martin ja Heleri:
Et oma aju ja mõtlemist mitmekülgselt arendada, panime kokku tangrami. Kel tangrami kujundi kokkupanemine raskusi valmistas, sai piiluda tahvlilt õpetaja oma. Täna oli tangramis kiireim EGERT.
Nuputamisülesanne oli täna selline:
Kolmes klaasis on vesi ja 3 samasugust klaasi on tühjad. Kuidas paigutada täis ja tühjad klaasid vaheldumisi, kui tõsta tohib ainult ühte klaasi?
Ainsana leidis õige lahenduse RUUBEN ning näitas, kuidas see on võimalik (teises klaasis olev vesi tuleb valada eelviimasesse tühja klaasi - nüüd on vaheldumisi täis ja tühjad klaasid):
Nüüd asusime töövihikus tegelema arvudega. Üheskoos tegime ära lehekülg 12. Eriti põnev oli uurida erinevaid maailma kõrghooneid:
Seejärel proovisid lapsed ise ära teha lehekülg 13, vajadusel sai küsida õpetajalt abi:
Et kõrghooned tekitasid lastes suurt elevust, siis kunstitunnis värvisime toredat värvimispilti raamatust "Kunstiteraapia - stressivastane värvimisraamat". Värvida tuli täpselt ning mustrite värvimisel kasutada võimalikult erinevaid värve.
- käitume viisakalt;
- õpime hoolega;
- sööme sööklas vaikselt.
Eelmisel nädalal tegelesime muinasjuttudega. Ka täna olime muinasjutu lainel. Töövihikust leidsime muheda pildiseeria. Kõigepealt uurisime pilte ja järjestasime need õigesse järjekorda:
Nüüd lugesime laused läbi, järjestasime õigesse järjekorda, lisasime puuduvad sõnad ning lauselõpumärgid. Kontrollisime oma tööd tahvlilt:
Lool puudus aga pealkiri. Lapsed pakkusid erinevaid pealkirju ning ühises hääletuses valisime meie arvates sobivaima pealkirja.
Kirjutasime selle toreda jutu ilusa käekirjaga vihikusse.
Matemaatikatunnid algavad meil peastarvutamisega. Täna olid õpetaja abilisteks Martin ja Heleri:
Et oma aju ja mõtlemist mitmekülgselt arendada, panime kokku tangrami. Kel tangrami kujundi kokkupanemine raskusi valmistas, sai piiluda tahvlilt õpetaja oma. Täna oli tangramis kiireim EGERT.
Nuputamisülesanne oli täna selline:
Kolmes klaasis on vesi ja 3 samasugust klaasi on tühjad. Kuidas paigutada täis ja tühjad klaasid vaheldumisi, kui tõsta tohib ainult ühte klaasi?
Ainsana leidis õige lahenduse RUUBEN ning näitas, kuidas see on võimalik (teises klaasis olev vesi tuleb valada eelviimasesse tühja klaasi - nüüd on vaheldumisi täis ja tühjad klaasid):
Nüüd asusime töövihikus tegelema arvudega. Üheskoos tegime ära lehekülg 12. Eriti põnev oli uurida erinevaid maailma kõrghooneid:
Seejärel proovisid lapsed ise ära teha lehekülg 13, vajadusel sai küsida õpetajalt abi:
Et kõrghooned tekitasid lastes suurt elevust, siis kunstitunnis värvisime toredat värvimispilti raamatust "Kunstiteraapia - stressivastane värvimisraamat". Värvida tuli täpselt ning mustrite värvimisel kasutada võimalikult erinevaid värve.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar