Matemaatikatunnid algavad enamasti peastarvutamisega. Arvutamislotot kokku pannes tuli välja geomeetrilistest kujunditest pilt.
Seejärel otsisime pildilt erinevaid geomeetrilisi kujundeid. Nõnda olime tasa ja targu jõudnud tänase tunni teema juurde. Vaatasime slaidiprogrammi "Tasapinnalised ja ruumilised geomeetrilised kujundid" ja kordasime ühtlasi üle nii tasapinnaliste kui ruumiliste geomeetriliste kujundite nimetused.
Lahendasime nuputamisülesandeid:
Mitu kolmnurka on pildil?
Mitu nelinurka on pildil?
Seejärel panime kokku tangrami. Kõige kiirem oli tangramis Heleri, kes sai kribin-krabin oma kujundi kokku. Kes päris hätta jäi, sai pärast piiluda abi tahvlilt:
Õppisime mõistet "täisnurk" ning õpetaja näitas, kuidas ringi ja ruutu voltida nii, et tekiksid täisnurgad:
Nüüd tegime töövihikuülesandeid:
Seejärel otsisime pildilt erinevaid geomeetrilisi kujundeid. Nõnda olime tasa ja targu jõudnud tänase tunni teema juurde. Vaatasime slaidiprogrammi "Tasapinnalised ja ruumilised geomeetrilised kujundid" ja kordasime ühtlasi üle nii tasapinnaliste kui ruumiliste geomeetriliste kujundite nimetused.
Lahendasime nuputamisülesandeid:
Mitu kolmnurka on pildil?
Õige vastus:8 |
Õige vastus on 10 |
Seejärel panime kokku tangrami. Kõige kiirem oli tangramis Heleri, kes sai kribin-krabin oma kujundi kokku. Kes päris hätta jäi, sai pärast piiluda abi tahvlilt:
Õppisime mõistet "täisnurk" ning õpetaja näitas, kuidas ringi ja ruutu voltida nii, et tekiksid täisnurgad:
Nüüd tegime töövihikuülesandeid:
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar