Klassitunnis mõtisklesime, kuidas see nädal meil läinud on.
Toredaid asju mille üle rõõmustasime oli nii palju, et õpetajal oli raskusi nende üleskirjutamisega:
- sel nädalal olid nii toredad tunnid;
- meie klassi lapsed on muutunud palju tublimateks;
- töötame tunnis hoolsalt kaasa;
- sööklas sööme palju vaiksemalt;
- rühmatööd olid väga lahedad;
- mulle meeldisid matemaatika töö ülesanded;
- mulle meeldis matemaatika arvutamise tööleht konnadest;
- aktiivõppepäev roomajatest ja kahepaiksetest;
- kunstitunnid on alati nii toredad;
- õppisime konna voltima;
- maalisime ägeda pildi ussikuningast;
- hinded on paremaks läinud;
- õpetaja teeb meile nii vahvaid tunde;
- kõik on koolis tore!
Kui mõtisklesime, mis oleks võinud teisiti olla, siis ei osanud lapsed eriti midagi välja tuua. Vahel ütleb keegi sõbrale halvasti, aga selle oleme alati ära lahendanud ja sõbrad on ära leppinud. Nii et muresid sel nädalal ei olnud. Tore!
Arutlesime, milliste tegevuste kaudu lapsed kõige enam õppisid ja lapsed arvasid nii:
- rühmatöös, sest uurisime koos loomade kohta;
- aktiivõppega õpib hästi palju;
- harjutasime arvutamist konna töölehel;
- meisterdades arendasime mõtlemist ja käelist tegevust (laste endi lause!)
Ja muidugi kirjutasime klassitunnis üksteisele ka kiitusi. Kahjuks on meil ikka veel palju puudujaid ning seetõttu jäid osad lapsed küll kiituseta, aga küll nad saavad oma kiituse kätte esmaspäeval.
Samal ajal vaatas õpetaja laste päevikuid ning hindas selle nädala hoolsust, käitumist, päevikut ja korrapidamist.
Meie järgmise nädala eesmärgid on:
- käitume teatris viisakalt;
- õpime hoolega.
Pikapäevarühmas korrastasime klassi, võtsime seinalt maha kunstitööd ning sättisime kõige paremini õnnestunud töödest kena näituse ka koridori meie koolikaaslastele vaatamiseks. Näituse pealkirjaks panime "Loomad "uues kuues"":
Meie selle nädala teema "Roomajad ja kahepaiksed" lõpetuseks soovin kõikidele toredat nädalavahetust teemakohase pildiga =)
Toredaid asju mille üle rõõmustasime oli nii palju, et õpetajal oli raskusi nende üleskirjutamisega:
- sel nädalal olid nii toredad tunnid;
- meie klassi lapsed on muutunud palju tublimateks;
- töötame tunnis hoolsalt kaasa;
- sööklas sööme palju vaiksemalt;
- rühmatööd olid väga lahedad;
- mulle meeldisid matemaatika töö ülesanded;
- mulle meeldis matemaatika arvutamise tööleht konnadest;
- aktiivõppepäev roomajatest ja kahepaiksetest;
- kunstitunnid on alati nii toredad;
- õppisime konna voltima;
- maalisime ägeda pildi ussikuningast;
- hinded on paremaks läinud;
- õpetaja teeb meile nii vahvaid tunde;
- kõik on koolis tore!
Kui mõtisklesime, mis oleks võinud teisiti olla, siis ei osanud lapsed eriti midagi välja tuua. Vahel ütleb keegi sõbrale halvasti, aga selle oleme alati ära lahendanud ja sõbrad on ära leppinud. Nii et muresid sel nädalal ei olnud. Tore!
Arutlesime, milliste tegevuste kaudu lapsed kõige enam õppisid ja lapsed arvasid nii:
- rühmatöös, sest uurisime koos loomade kohta;
- aktiivõppega õpib hästi palju;
- harjutasime arvutamist konna töölehel;
- meisterdades arendasime mõtlemist ja käelist tegevust (laste endi lause!)
Ja muidugi kirjutasime klassitunnis üksteisele ka kiitusi. Kahjuks on meil ikka veel palju puudujaid ning seetõttu jäid osad lapsed küll kiituseta, aga küll nad saavad oma kiituse kätte esmaspäeval.
Samal ajal vaatas õpetaja laste päevikuid ning hindas selle nädala hoolsust, käitumist, päevikut ja korrapidamist.
Meie järgmise nädala eesmärgid on:
- käitume teatris viisakalt;
- õpime hoolega.
Pikapäevarühmas korrastasime klassi, võtsime seinalt maha kunstitööd ning sättisime kõige paremini õnnestunud töödest kena näituse ka koridori meie koolikaaslastele vaatamiseks. Näituse pealkirjaks panime "Loomad "uues kuues"":
Meie selle nädala teema "Roomajad ja kahepaiksed" lõpetuseks soovin kõikidele toredat nädalavahetust teemakohase pildiga =)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar