Ka tänane hommik algas üllatustega. Õpetaja lauale olid taaskord ilmunud kommid ning jõulukaktus näitas end õiteilus:
Hommikuringis jutustasime oma nädalavahetuse toimetustest ning rääkisime sel nädalal toimuvatest tegevustest. Homme hakkame küpsetama klassis piparkooke. Lapsed pidid omavahel jagama ära, mida keegi oma rühmas toob (taiganarull, lauakate, veidi jahu, piparkoogivormid). Kolmapäeval toimub meil jõuluteemaline klassiõhtu, mille tarvis samuti lapsed ülesanded ära jagasid.
Nüüd saime ka eesti keele tunniga pihta hakata. Lugesime palast "Kõik ehitavad lumeonne" rohelisega trükitud sõnu ning ennustasime, millest võiks palas juttu olla. Seejärel lugesime loo läbi ja arutasime, kas meil läks ennustus täppi. Seekord läks =)
Seejärel harjutasime lugemist nii, et õpetaja loosis nimedega pulki ja kelle nimi õpetajale kätte sattus, luges lause. See nipp on sellepärast väga hea, et siis jälgivad kõik lapsed hoolega järge =)
Nüüd kirjutas õpetaja tahvlile sõna ning lapsed otsisid tekstist üles lause, kus see sõna on ning lugesid kõva häälega ette. Taaskord hea mänguline nipp panna kõik lapsed usinalt lugema ja kaasa töötama =)
Siis mängisime lause äraarvamismängu. Kes lause ära arvas, oli klassi ees järgmine mängujuht. Jällegi saime korduvalt ja korduvalt harjutada lugemist =)
Ja ega sellega meie tähelepanelik lugemine veel ei lõppenud. Töövihkust leidsime sellesama pala kohta harjutuse, kuid harjutuses olid mõned sõnad hoopis teistsugused kui õpikus. Lapsed otsisid hoolega erinevusi ja kirjutasid õiged sõnad teksti peale:
Töövihikus tegime veel ühte harjutust lumemehest, kus seadsime ühiselt sõnad lauses õigesse järjekorda ning seejärel kirjutasime harjutuse ilusa käekirjaga vihikusse. Õpetaja hindas ilusat kirja, tähtede õiget sidumist ning muidugi ka vigadeta kirjutamist.
Tunnis jõudsime veel korrata poolitamise reegleid ja harjutada kirjatäht Ww kirjutamist.
Hommikuringis jutustasime oma nädalavahetuse toimetustest ning rääkisime sel nädalal toimuvatest tegevustest. Homme hakkame küpsetama klassis piparkooke. Lapsed pidid omavahel jagama ära, mida keegi oma rühmas toob (taiganarull, lauakate, veidi jahu, piparkoogivormid). Kolmapäeval toimub meil jõuluteemaline klassiõhtu, mille tarvis samuti lapsed ülesanded ära jagasid.
Nüüd saime ka eesti keele tunniga pihta hakata. Lugesime palast "Kõik ehitavad lumeonne" rohelisega trükitud sõnu ning ennustasime, millest võiks palas juttu olla. Seejärel lugesime loo läbi ja arutasime, kas meil läks ennustus täppi. Seekord läks =)
Seejärel harjutasime lugemist nii, et õpetaja loosis nimedega pulki ja kelle nimi õpetajale kätte sattus, luges lause. See nipp on sellepärast väga hea, et siis jälgivad kõik lapsed hoolega järge =)
Nüüd kirjutas õpetaja tahvlile sõna ning lapsed otsisid tekstist üles lause, kus see sõna on ning lugesid kõva häälega ette. Taaskord hea mänguline nipp panna kõik lapsed usinalt lugema ja kaasa töötama =)
Siis mängisime lause äraarvamismängu. Kes lause ära arvas, oli klassi ees järgmine mängujuht. Jällegi saime korduvalt ja korduvalt harjutada lugemist =)
Ja ega sellega meie tähelepanelik lugemine veel ei lõppenud. Töövihkust leidsime sellesama pala kohta harjutuse, kuid harjutuses olid mõned sõnad hoopis teistsugused kui õpikus. Lapsed otsisid hoolega erinevusi ja kirjutasid õiged sõnad teksti peale:
Töövihikus tegime veel ühte harjutust lumemehest, kus seadsime ühiselt sõnad lauses õigesse järjekorda ning seejärel kirjutasime harjutuse ilusa käekirjaga vihikusse. Õpetaja hindas ilusat kirja, tähtede õiget sidumist ning muidugi ka vigadeta kirjutamist.
Tunnis jõudsime veel korrata poolitamise reegleid ja harjutada kirjatäht Ww kirjutamist.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar