21. oktoober 2016

Esimese veerandi viimane koolipäev

Esimese tunni ajal vaatasime  H.C. Anderseni kirjutatud muinasjutu "Metsluiged" ainetel  tehtud multifilmi:

Teise tunni ajal tegelesime matemaatikaga. Vahepeal kogunes meie klassi akende taha terve parv tuvisid, kes nautisid aatriumi katusel päikesepaistet ja limpsisid aatriumi katusel sulanud härmatist. Vahepeal oli neid lausa 37. Kuna neid oli põnev jälgida, siis koostasime samal ajal tuvide kohta ka ülesandeid:

Kolmanda tunni ajal kogunesime aulasse pidulikule aktusele, kus tähistasime nii veerandi lõppu kui ka kooli 93. sünnipäeva. Kuulasime toredaid laule nii esimeste kui teiste klasside esituses:

 Ja siis oli aeg tunnustada tublisid õppureid. "Viielised" õpilased tulevad ja näitavad end lava peal, "nelja-viielised" tõusevad oma koha peal püsti ja lehvitavad. Publik saalis aplodeerib tublidele õppuritele ja lapsi õpetanud õpetajatele.
Meie klassi viielised (pildilt puudub Luise Susanna)
Algklassipere viielised

Aktuse lõpus laulsime koos liigutustega kahte laulu "Miks ei mängi muusika, mina tahan tantsida" ja "Kui sul tuju hea" ning direktor koos õpetajatega lõid laval koos lastega laulus kaasa:

Kooli sööklas sõime magustoiduks kooli sünnipäeva puhul torti.
Klassitunnis jagasime tunnistusi ja häid soove vaheajaks. Õpetajal on traditsioon tunnustada väikese magusaampsuga neid lapsi, kes on koolist kõige vähem puudunud. Sel veerandil on kõik päevad ja tunnid koolis käinud Regmar, Egert, Meriliis, Berit, Reili ja Rando:

Vaid 1-2 tundi puudusid Ruuben, Aaron Leonardo ja Andri:

Mõtisklesime, mis oli esimeses veerandis toredat ja vastuseid tuli väga palju:
  • tundub, et meil on kunstikallakuga klass, sest kõige rohkem kiideti kunstitunde ja huvitavaid kunstitöid "Seened", "Siil", "Astrid", "Sügismaastik", "Sügisesed puud", "Õunad" jne;
  • saime häid hindeid;
  • kontserdid on toredad;
  • planetaarium;
  • meie klassis on toredad lapsed ja tore õpetaja;
  • mul on klassis toredad sõbrad;
  • meil on väga hea ja sõbralik õpetaja;
  • matemaatika töölehed on alati huvitavate ülesannetega;
  • osa meist andis tundides endast parima;
  • aktused;
  • õpetajatepäev oli lahe;
  • matemaatika tund geomeetriliste kujunditega;
  • kõik on koolis tore.
Millised olid aga esimesel veerandil meie murekohad:
  • õpetaja peab ikka veel osasid lapsi keelama;
  • mõned ei kuula õpetajate sõna ega pea lugu õpetajatest ega teistest lastest;
  • ei peeta lubadustest kinni;
  • ei meeldi, et vaheaeg hakkab ja siis ei saa kahjuks koolis käia =)
Järgmisel veerandil tahame  oma klassi veelgi  paremaks muuta . Sellepärast seadsime klassiga omale uueks veerandiks eesmärgid:
  • me kõik kuulame õpetajate ja vanemate sõna;
  • me kõik käitume üksteise suhtes lugupidavalt;
  • me kõik teeme tunnis hoolsalt tööd;
  • me kõik oleme sõbralikud;
  • see, kes ei suuda vaikselt istuda, võtab kooli kaasa stressipalli;
  • me kõik anname koolis endast parima,
sest siis on meil kõigil koolis tore ja hea olla. 
Siis said kõik õpetajalt ühe kalli, koos heade soovidega vaheajaks ka suu magusaks ning sellega oligi meie vaheaeg käes. Õpetajat jäävad kaminasimsil rõõmustama laste poolt tehtud tänukaardid, aga kuna õpetaja on hirmus maias, siis karta on, et śokolaad saab juba täna õhtul ära maiustatud =)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar