Hommikuringis tutvustas õpetaja hea lasteraamatu tiitli saanud raamatuid. Selgus, et Egertil oli üks nendest raamatutest laua peal ja lugeminegi pooleli. Egerti sõnul on see igati tore raamat ja ta soovitab seda lugeda ka kaaslastel =)
Eilse päeva teema oli "Ehitised". Kõigepealt koostasime tahvlile mõistekaardi:
Töövihikus sobitasime sõnad lauses õigesse järjekorda ja kirjutasime laused abijoontega vihikusse:
Nüüd lugesime õpikust, kuidas Anna ja Aadam plaanisid minna külla onule, kes elab linnas:
Reisida saab nii auto, bussi, rongi kui lennukiga. Töövihikus oli tore harjutus, kus sai harjutada sõiduplaani lugemist.
Kunstitunnis tegelesime samuti ehitistega: disainisime linnumaju =) Tundi tuli meiega tutvuma meie kooli psühholoog Mart, kes kiitis, et oleme väga tublid ja toredad lapsed.
Eilse päeva teema oli "Ehitised". Kõigepealt koostasime tahvlile mõistekaardi:
Töövihikus sobitasime sõnad lauses õigesse järjekorda ja kirjutasime laused abijoontega vihikusse:
Nüüd lugesime õpikust, kuidas Anna ja Aadam plaanisid minna külla onule, kes elab linnas:
Reisida saab nii auto, bussi, rongi kui lennukiga. Töövihikus oli tore harjutus, kus sai harjutada sõiduplaani lugemist.
Kunstitunnis tegelesime samuti ehitistega: disainisime linnumaju =) Tundi tuli meiega tutvuma meie kooli psühholoog Mart, kes kiitis, et oleme väga tublid ja toredad lapsed.
Sättisime linnumajad stiliseeritud puutüvedele ehk kapiustele:
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar