Hommikuringis meenutasime eilset teatrietendust ja jutustasime oma muljeid.
Siis tuletasime meelde ja lugesime vaikselt omaette eilses tunnis loetud pala "Kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem". Seejärel tegime selle loo kohta väikese hindelise lugemisetesti.
Enne uue lugemispala juurde asumist koostasime väljendi "oled kimbatuses" kohta mõistekaardi:
Eesti keel on väga rikkalik keel ja ühte mõtet saame väljendada väga erinevate sõnadega. Nüüd lugesime õpikus pala "Vares Vaak satub kimbatusse".
Ühises arutelus selgus, et Vares Vaak käitus väga mõtlematult kui ta helistas ilmaasjata kiirabisse. Arutasime, miks nii ei tohi teha ja lapsed oskasid väga kenasti selgitada, et samal ajal on võib-olla teistel inimestel abi väga vaja.
Nüüd jagas õpetaja lapsed kolmestesse rühmadesse, iga rühm jaotas omavahel osad ära, igaüks harjutas kõigepealt oma osa lugemist ja siis harjutati pala lugemist tegelastena. Iga rühm esitas oma loo ka klassi ees:
Siis tuletasime meelde ja lugesime vaikselt omaette eilses tunnis loetud pala "Kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem". Seejärel tegime selle loo kohta väikese hindelise lugemisetesti.
Enne uue lugemispala juurde asumist koostasime väljendi "oled kimbatuses" kohta mõistekaardi:
Eesti keel on väga rikkalik keel ja ühte mõtet saame väljendada väga erinevate sõnadega. Nüüd lugesime õpikus pala "Vares Vaak satub kimbatusse".
Ühises arutelus selgus, et Vares Vaak käitus väga mõtlematult kui ta helistas ilmaasjata kiirabisse. Arutasime, miks nii ei tohi teha ja lapsed oskasid väga kenasti selgitada, et samal ajal on võib-olla teistel inimestel abi väga vaja.
Nüüd jagas õpetaja lapsed kolmestesse rühmadesse, iga rühm jaotas omavahel osad ära, igaüks harjutas kõigepealt oma osa lugemist ja siis harjutati pala lugemist tegelastena. Iga rühm esitas oma loo ka klassi ees:
Kui kõik rühmad olid oma lugemise esitanud, valisime välja kõige ilmekamalt oma osa lugenud lapsed ja nad lugesid pala uuesti:
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar