Eelmisel nädalal lemmiktundide kohta tulpdiagrammi koostades selgus, et loodusõpetuse tund on kõige ebapopulaarsem tund. Õpetaja oli selle üle natuke kurb ja mõtles, kuidas seda tundi huvitavamaks muuta ja kõiki lapsi tundi aktiivselt kaasata. Kuna tunni teema oli "Läbipaistvad ja läbipaistmatud esemed", võttis õpetaja kaasa väga palju erinevaid esemeid ning laotas tunni algul oma lauale. Lapsed võtsid esemed ja rühmitasid need õigesse rühma:
Arutlesime, millised esemed on klassis veel läbipaistvad või läbipaistmatud. Tekkis päris tuline arutelu, sest kõik lapsed tahtsid vastata.
Seejärel täitsime üheskoos tööraamatus olevaid ülesandeid:
Tunni lõpus leidsid lapsed, et kui uuesti lemmiktunde hääletada, siis saaks loodusõpetuse tund juba palju parema koha =)
Arutlesime, millised esemed on klassis veel läbipaistvad või läbipaistmatud. Tekkis päris tuline arutelu, sest kõik lapsed tahtsid vastata.
Seejärel täitsime üheskoos tööraamatus olevaid ülesandeid:
Koos vastustega |
Tunni lõpus leidsid lapsed, et kui uuesti lemmiktunde hääletada, siis saaks loodusõpetuse tund juba palju parema koha =)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar