Eelmisel nädalal lugesime õpikust lugu Iiast, kel oli "vesi ahjus" kui õpetaja teda klassi ette vastama kutsus. Tunnis arutlesime, mida see kõnekäänd tähendada võiks ja tegime sellest ütlusest lausa mõistekaardi. Lapsed jutustasid oma elust juhtumeid, kus võis samuti öelda, et neil oli "vesi ahjus":
Tahtsime teada, kas eesti keeles on veel selliseid toredaid ütlemisi olemas. Õpetaja lubas tuua
raamatu, kus sees mitmeid vahvaid kõnekäände, mis meie eesti keele lõbusamaks ja rikkamaks muudavad.
Õpetaja tõigi täna klassi raamatu "Peep ja sõnad" ning alustasime üheskoos selle raamatu lugemist. Tänases tunnis jõudsime lugeda kaks lugu ja saime teada kaks uut kõnekäändu:
võta jalad selga - jookse ruttu, käi ruttu ära, anna jalgadele tuld, lippa...
pead kaotama - segaduses olema, aru kaotama, paanikas olema...
Homme jätkame lugemist =)
Tahtsime teada, kas eesti keeles on veel selliseid toredaid ütlemisi olemas. Õpetaja lubas tuua
raamatu, kus sees mitmeid vahvaid kõnekäände, mis meie eesti keele lõbusamaks ja rikkamaks muudavad.
Õpetaja tõigi täna klassi raamatu "Peep ja sõnad" ning alustasime üheskoos selle raamatu lugemist. Tänases tunnis jõudsime lugeda kaks lugu ja saime teada kaks uut kõnekäändu:
võta jalad selga - jookse ruttu, käi ruttu ära, anna jalgadele tuld, lippa...
pead kaotama - segaduses olema, aru kaotama, paanikas olema...
Homme jätkame lugemist =)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar