Hommikuringis tuletasime meelde eilset multifilmi "Esimene lumi" ja arutlesime filmi üle. Igaühel olid filmi kohta omad mõtted:
Mis oli selles nädalas toredat:
- rütmikatunnis õppisime lumevõlumise tantsu;
- kaunistasime klassi lõngast lumepallidega;
- kehalise tunnid;
- hommikuringid;
- armas õpetaja;
- õpetaja muutub vahepeal "emmeks" (siin mõtlesid lapsed seda, et vahepeal öeldakse õpetajale kogemata õpetaja asemel emme ja see on täitsa tore);
- matemaatika tunnid;
- häälikuõpetuse tund;
- igal hommikul avame advendikalendri akna;
- on tore, et meil on klassireeglid, sest need õpetavad meid õigesti käituma;
- mulle meeldib, et probleemide lahendamisel saab iga laps öelda, mismoodi tema asja näeb;
- ja mulle meeldib, et me leiame koos lahendusi, nagu eilegi oli;
- oleme muutunud sõbralikumaks ja tublimaks;
- mulle meeldis sellel nädalal kõik.
Mis oleks võinud olla teisiti:
- ikka osa lapsi jookseb ja karjub vahetundide ajal;
- on neid lapsi, kes ei oska käituda ja ei kuula sõna;
- osa lapsi on kõhuviiruses.
Karukoosolekul vaatasime taaskord nädalale läbi meie lillade karude silmade ja karud tõid ikka välja need mured, mis olid kaks nädalat tagasi (vaata 20. novembri postitust). '
Mida siis nende probleemide puhul ette võtta? Lapsed ise pakkusid välja sellised karistused nendele lastele, kes ei järgi reegleid ega kuula sõna ja segavad kaaslaste õppimist:
1. Seda klassi reeglit, mida laps ei täida, kirjutab see laps 10 korda. Kui ikka ei täida, siis 20 korda jne.
2. Kui see ka ei aita, siis peab see laps klassitunnis klassi ees aru andma, miks ta niimoodi käitub.
No loodame, et need laste endi poolt loodud karistused motiveerivad hästi käituma =)
Peale tunde oli õpetaja laud ja murede-rõõmude laegas sellist toredat varandust täis. Need toredad pildid-kirjad-kingitused rõõmustavad õpetajat terve nädalavahetuse. Aitäh!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar