Eesti keele tunnis tegime rühmatööd. Kõigepealt tuletasime meelde koostöö reeglid ning õpetaja selgitas töö ülesanded. Seejärel jagas õpetaja igale rühmale muinasjutu "Lumememme reis", aga muinasjutt oli lõigatud kuueks lõiguks. Kõigepealt tuli nüüd ühiselt muinasjutu lõigud õigesse järjekorda panna. See osutus päris keeruliseks ülesandeks. Kui jutt koos, jagasid lapsed lõigud omavahel ära ja harjutasid lugemist. Ühiselt loeti lugu uuesti ette ja arutleti, mis on loos õpetlikku ja mida uut lapsed teada said. kaks rühma said päevikusse kiitused suurepärase koostööoskuse pärast. Üheskoos arutlesime, miks teistel rühmadel koostöö nii hästi ei sujunud ja mida teinekord teisiti teha.
Matemaatikatunnis harjutasime peastarvutamist lotot kokku pannes. Välja tuli pilt lumememmest:
Seejärel harjutasime liitmist-lahutamist arvutamistöölehte värvides:
Kunstiõpetuse tunnis valmisid eelmisel tunnil alustatud tööd lumememmedest. Eile õppisime tegema ribavoltlõiget ja nii tekkisid "võluväel" terve rida lumememmesid. Täna proovisime lumememmedel edasi anda erinevaid näoilmeid. Eks meiegi oleme mõnikord rõõmsad, kurvad, üllatunud, imestunud, tõsised, pahased, unised jne.
Idee pärineb raamatust "Kaunistusi jõuludeks":
Meie vahvad lumememmed:
Matemaatikatunnis harjutasime peastarvutamist lotot kokku pannes. Välja tuli pilt lumememmest:
Seejärel harjutasime liitmist-lahutamist arvutamistöölehte värvides:
Kunstiõpetuse tunnis valmisid eelmisel tunnil alustatud tööd lumememmedest. Eile õppisime tegema ribavoltlõiget ja nii tekkisid "võluväel" terve rida lumememmesid. Täna proovisime lumememmedel edasi anda erinevaid näoilmeid. Eks meiegi oleme mõnikord rõõmsad, kurvad, üllatunud, imestunud, tõsised, pahased, unised jne.
Idee pärineb raamatust "Kaunistusi jõuludeks":
Meie vahvad lumememmed:
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar