Õpime nii kõnes kui kirjas kasutama otsekõnet. Eriti keerulised tunduvad kirjavahemärgid. Sellepärast tegime tahvlile ja vihikusse omale väikese abimehe:
Et õppimine oleks toredam, koostasime rühmatööna kahekõnesid. Loosisime välja teemad. Loosimisel kasutasime oma "võluvõtmeid".
Teemad olid järgmised:
Pikk võti: Printsess tellib restoranis konnakoibi, aga neist saab taldrikul prints.
Keskmine võti: Kuningas avastab oma riidekapist luukere, kes oskab rääkida ja teab nii mõndagi kuninga minevikust.
Väike võti: Punamütsike kohtab metsas vanaema, kes on just hundi nahka pistnud.
Kui kahekõned valmis, esitasime neid kaaslastele. Eriti ilmekalt esitasid oma kahekõnesid Desiree ja Walter, Hele-Maarja ja Oto-Ben.
(Suurendamiseks klõpsa pildile):
Et õppimine oleks toredam, koostasime rühmatööna kahekõnesid. Loosisime välja teemad. Loosimisel kasutasime oma "võluvõtmeid".
Teemad olid järgmised:
Pikk võti: Printsess tellib restoranis konnakoibi, aga neist saab taldrikul prints.
Keskmine võti: Kuningas avastab oma riidekapist luukere, kes oskab rääkida ja teab nii mõndagi kuninga minevikust.
Väike võti: Punamütsike kohtab metsas vanaema, kes on just hundi nahka pistnud.
Kui kahekõned valmis, esitasime neid kaaslastele. Eriti ilmekalt esitasid oma kahekõnesid Desiree ja Walter, Hele-Maarja ja Oto-Ben.
(Suurendamiseks klõpsa pildile):
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar