Tegime hindelist tööd teema "Inimene " peale, kus töös võis kasutada ka õpiku ja töövihiku abi.
Küll meie õpikutes on siis palju ekslikku infot =) , sest vastused olid järgmised:
Inimene kuulub 4. a klassi.
Inimene kuulub ahvide klassi.
Koerad koosnevad rakkudest (teema oli aga inimese kohta).
Toidu seedimine algab suus ja lõpeb kurgus.
Süljenäärmed aitavad meil end liigutada.
Inimese kõige suurem elund on suu (mul tekkis kohe kujund, et suuga teeb suure linna, käega ei kärbsepesagi =)).
Kopsud on ühesuguse ehituse ja ülesandega õhu kogum.
Doonor on see, kes võtab teistelt vere ära.
Doonor on see, kes annab kõik oma asjad ära.
Doonor on see, kes toob asju.
Braille´i kiri on see, kui inimene ei kuule ja talle antakse see kiri lugeda.
Munandites tekivad seemnerakud, aga munasarjades kasvavad lapsed.
Mida teha, et terve olla? Ei tohi võtta mürki ja peab kandma parajaid riideid.
Peale tööd küsis õpetaja: "Kas töö tundus kerge või raske?"
Lapsed: "Natuke oli raske ka."
Õpetaja:" Mis ülesanne oli raske?"
Üks õpilane: "See peapaela ülesanne."
(Selgus, et see peapaela ülesande all mõtles õpilane ajuripatsi kohta küsitut).
Küll meie õpikutes on siis palju ekslikku infot =) , sest vastused olid järgmised:
Inimene kuulub 4. a klassi.
Inimene kuulub ahvide klassi.
Koerad koosnevad rakkudest (teema oli aga inimese kohta).
Toidu seedimine algab suus ja lõpeb kurgus.
Süljenäärmed aitavad meil end liigutada.
Inimese kõige suurem elund on suu (mul tekkis kohe kujund, et suuga teeb suure linna, käega ei kärbsepesagi =)).
Kopsud on ühesuguse ehituse ja ülesandega õhu kogum.
Doonor on see, kes võtab teistelt vere ära.
Doonor on see, kes annab kõik oma asjad ära.
Doonor on see, kes toob asju.
Braille´i kiri on see, kui inimene ei kuule ja talle antakse see kiri lugeda.
Munandites tekivad seemnerakud, aga munasarjades kasvavad lapsed.
Mida teha, et terve olla? Ei tohi võtta mürki ja peab kandma parajaid riideid.
Peale tööd küsis õpetaja: "Kas töö tundus kerge või raske?"
Lapsed: "Natuke oli raske ka."
Õpetaja:" Mis ülesanne oli raske?"
Üks õpilane: "See peapaela ülesanne."
(Selgus, et see peapaela ülesande all mõtles õpilane ajuripatsi kohta küsitut).
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar