Lõpuks ometi saabus kauaoodatud veerandi viimane päev. Esimese tunni ajal kogunesime kogu algklassiperega saali pidulikule aktusele. Aktusel kiideti tublisid õppureid ja tunnustati direktori kiidukäskkirjadega vahvaid laululapsi, tantsijaid ja pillipoisse. Pidulikuma meeleolu loomiseks kuulasime ilusaid laule.
Pärast oli meil vahva klassihommik. Nagu traditsiooniliselt ikka oli lauakaunistusvõistlus ja erinevad etteasted. Hele-Maarja, Desiree, Rii ja Hanna-Reena etendasid meile lühimuusikali. Nad lubasid, et sellele tuleb järg järgmisel klassiõhtul või -hommikul. Johanna Anette esitas küsimusi erinevate maailma pealinnade kohta. Rasmus rääkis anekdoote ja küsis konksuga küsimusi. Oto-Ben, Adrian ja Joosep esitasid muskunstitrikke. Walter rääkis anekdoote ja küsis mõistatusi. Seejärel toimus viktoriin. Viktoriinis oli erinevaid küsimusi loomade, elukutsete, vanasõnade ja raamatutegelaste kohta. Ühe ülesandena pidi kokku panema pusle ja kirjutama, kes puslel olev tegelane on, selle raamatu pealkirja ja kes on raamatu autor. Tore oli jälgida, kuidas kahel võistkonnal jätkus nutikust jagada viktoriini ülesanded ja tegevused omavahel ära. Nii said punktid tehtud kiiremalt ja heas koostööd. Osa lastest pani kokku puslet ja teine osa nuputas samal ajal viktoriini küsimuste kallal. Siis mängisime "Kuldvillaku" mängu. Õpetajal oli koostatud Kuldvillaku küsimuste tabel ja igast võistkonnast valiti üks laps Kuldvillaku mängu oma võistkonda esindama. Kuldvillaku mängu võitis ülekaalukalt Hele-Maarja. Poisid teadsid küll paljusid vastuseid, kuid läksid alt sellega, et unustasid vastuse algul öelda "kes on" või "mis on" ja nii need punktid siis muudkui kukkusid.... Aga sellest polnud midagi, sest lapsed tundsid rõõmu nii mängimisest kui kaasaelamisest. Kirjanduslikus mängus andis õpetaja vihjeid ja tuli ära arvata raamatute tegelased. Selles mängus sai palju nalja, sest kui sa tähelepanelikult vihjeid ei kuulanud, siis tuli naljakaid vastuseid. Näiteks: Õpetaja ütleb vihjeks, et see tegelane on noormees, kes on vapper ja julge ja saab muinasjutu lõpus kuningaks. Vastuseks pakuti mõtlematult Okasroosike =)
Seejärel oli aeg jagada tunnistusi ja kiituskirju. Iga veerandi lõpul kingib õpetaja kommipakid kõige usinamatele kooliskäijatele ehk kes on kõige vähem puudunud. Sellel veerandil oli kõige usinam kooliskäija Hele-Maarja. Hanna-Reena oli selleks puhuks teinud Hele-Maarjale kaardi ja väikese kingituse. Nii tore!
Oli vahva klassihommik ja koju mindi rõõmsal meelel. Vaheaeg võib alata=)
Pärast oli meil vahva klassihommik. Nagu traditsiooniliselt ikka oli lauakaunistusvõistlus ja erinevad etteasted. Hele-Maarja, Desiree, Rii ja Hanna-Reena etendasid meile lühimuusikali. Nad lubasid, et sellele tuleb järg järgmisel klassiõhtul või -hommikul. Johanna Anette esitas küsimusi erinevate maailma pealinnade kohta. Rasmus rääkis anekdoote ja küsis konksuga küsimusi. Oto-Ben, Adrian ja Joosep esitasid muskunstitrikke. Walter rääkis anekdoote ja küsis mõistatusi. Seejärel toimus viktoriin. Viktoriinis oli erinevaid küsimusi loomade, elukutsete, vanasõnade ja raamatutegelaste kohta. Ühe ülesandena pidi kokku panema pusle ja kirjutama, kes puslel olev tegelane on, selle raamatu pealkirja ja kes on raamatu autor. Tore oli jälgida, kuidas kahel võistkonnal jätkus nutikust jagada viktoriini ülesanded ja tegevused omavahel ära. Nii said punktid tehtud kiiremalt ja heas koostööd. Osa lastest pani kokku puslet ja teine osa nuputas samal ajal viktoriini küsimuste kallal. Siis mängisime "Kuldvillaku" mängu. Õpetajal oli koostatud Kuldvillaku küsimuste tabel ja igast võistkonnast valiti üks laps Kuldvillaku mängu oma võistkonda esindama. Kuldvillaku mängu võitis ülekaalukalt Hele-Maarja. Poisid teadsid küll paljusid vastuseid, kuid läksid alt sellega, et unustasid vastuse algul öelda "kes on" või "mis on" ja nii need punktid siis muudkui kukkusid.... Aga sellest polnud midagi, sest lapsed tundsid rõõmu nii mängimisest kui kaasaelamisest. Kirjanduslikus mängus andis õpetaja vihjeid ja tuli ära arvata raamatute tegelased. Selles mängus sai palju nalja, sest kui sa tähelepanelikult vihjeid ei kuulanud, siis tuli naljakaid vastuseid. Näiteks: Õpetaja ütleb vihjeks, et see tegelane on noormees, kes on vapper ja julge ja saab muinasjutu lõpus kuningaks. Vastuseks pakuti mõtlematult Okasroosike =)
Seejärel oli aeg jagada tunnistusi ja kiituskirju. Iga veerandi lõpul kingib õpetaja kommipakid kõige usinamatele kooliskäijatele ehk kes on kõige vähem puudunud. Sellel veerandil oli kõige usinam kooliskäija Hele-Maarja. Hanna-Reena oli selleks puhuks teinud Hele-Maarjale kaardi ja väikese kingituse. Nii tore!
Oli vahva klassihommik ja koju mindi rõõmsal meelel. Vaheaeg võib alata=)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar