Kahepaiksete ja roomajate teema juurest oleme jõudnud lindude juurde. Lindude teemaga oleme tegelenud eelmisest nädalast saadik. Teemasse häälestamiseks kuulasime plaadilt "Linnuaabits" erinevate lindudude hääli ja mõistatasime, kes võiks laulda.
Samal ajal saime tahvlilt tutvuda ka linnu endaga, sest õpetaja oli pannud tahvlile hästi palju Eestis pesitsevaid linde:
Vaatasime slaidiprogramme:
LINDUDE ISELOOMUSTAMINELINDUDE KEHAOSAD
Vaatasime õpetaja koostatud slaidiprogrammi "RÄNDLINNUD".
Uurisime lindude kohta loodusõpetuse õpikust ja täitsime töövihikut.
Kes soovis lindude kohta rohkem teada saada, sai vahetunnis uudistada tahvlil välja pandud näitust ja lugeda linduda kohta:
Linnulaulu saad kuulata siit:
LINDUDE HÄÄLED Mängisime sõnaotsimise mängu. Mäng käib nii: õpetaja ütleb ühe sõna, lapsed otsivad sõna tekstist üles ja loevad terve lause ette.
Nuputasime töölehel olevaid paiga- ja rändlinde:
Lugesime toredat muinasjuttu "Kuidas kukk maja ehitas" ja täitsime loo kohta töölehte:
Õpetaja tutvustas raamatuid lindudest:
Matemaatikatunni algul panime kokku tahvlilotot ning harjutasime nõnda tehete järjekorda. Lotolt tulid välja pingviinid, kes on ju samuti linnud, kuigi lennuvõimetud.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar