Eelmistes loodusõpetuse tundides saime teada, et loomade ja taimede liike on väga palju. Nüüd saime teada, et ka seeneliike on väga palju, kuid seened ei ole ei loomad ega taimed.
Kõigepealt lugesime raamatust "Kodulugu I 2.osa" lugusid seentest:Harjutasime sulghäälikute pikkuste määramist luuletuses "Tigu seenel":
Kirjutasime luuletuse ilusa käekirjaga vihikusse ja märkisime luuletuses ära täishäälikuühendid ning kaashäälikuühendid:
Matemaatikatunnis harjutasime liitmist ja arvutamisülesannete vastustest saime tahvlile pildi puravikest:
Töölehel nuputasime tekstülesande kallal ja arvutasime:
Nüüd uurisime väga tähelepanelikult oma loodusõpetuse õpikut:
Õpetaja tutvustas erinevaid seeneraamatuid.
Projekti tegime arvutitunnis. Abiks oli õpetaja Leila, kes õpetas, kuidas oma tööd Google Classroom´i üles laadida. Järgmises tunnis tutvustasime seeni klassikaaslastele.
Nüüd jagunesime rühmadesse ja alustasime paaristööga. Esimeseks ülesandeks oli töölehe täitmine raamatute "Sõida seenele!" ja "Väike seeneraamat" abil.
Nüüd selgitas õpetaja, kuidas me hakkame seeneprojekti tegema ja mida see väike projekt peaks sisaldama. Kõigepealt loosisime "seenekorvist" välja projekti teemad:
Kunstitunnis tutvusime kunstistiiliga, mille nimi on "NAIVISM". Uurisime seda kunstistiili viljeleva kunstniku Navitrolla töid. Peamiselt uudistasime pilte, kus olid seened.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar