24. märts 2021

Üldõpetus teemal "Koerad" 2

EESTI KEEL

Eilses tunnis uurisime samojeedi kohta ja täitsime töölehte. Täna jätkasime koerte teemal. 
Kõigepealt mängisime tähelepanumängu. Õpetaja nimetas erinevaid tegusõnu. Kui laste arvates sobis see koerte kohta, näitasid lapsed kokkulepitud "JAH" käemärki. Kui ei sobinud, siis "EI" käemärki.

Vaatasime tähelepanelikult toredat videot koer Jesse´st:


Jesse tegemistest koostasime video põhjal ka üheskoos jutukese. Saime nõnda üle korrata keelereeglid ja harjutada ilusa käekirjaga vihikusse kirjutamist:

Koerad on inimese sõbrad ja abilised. Rääkisime klassis, kuidas koerad aitavad politseinikke ja  päästjaid nende ohtlikus töös. Samuti on koerad pimedatele abiks. Põhjamaades veavad koerad kelku. Aga koer võib olla ka lihtsalt inimese parim sõber ja kaaslane, kellega on koos tore tegutseda ja isegi sporti teha. Vaatasime videot õpetaja lemmikkoerast ja tema tegemistest =)


Kui Jesse aitas oma perenaist kodutöödes, siis eks natuke abi on õpetajal oma koerast ka, sest kutsu oskab õmmelda, marju korjata ja kurke marineerida:

MATEMAATIKA

1. Harjutasime korrutustabelit.
2. Harjutasime kellamaketiga kella.
3. Õppisime tehete järjekorra reegleid.
Kõigepealt vaatasime videot:

Seejärel täitsime koos töövihikus lk 74-75:

TÖÖÕPETUS

Tööõpetuse tunnis õppisime koera voltimist. Kuna õpetaja nõrk koht on voltimine, siis võtsime abiks voltimise õpetuse, mille said lapsed eelnevalt alla laadida Stuudiumi TERA-st:
Meie vahvad koerad:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar