17. märts 2021

"Loomaaias" 1

 Tänase veebitunni kokkuvõte.

EESTI KEEL

1. Õpetaja andis tagasisidet eilse etteütluse kohta. Õpetajat rõõmustas, et enamus lastest tegi etteütluse väga hästi, aga mõni laps peab veel harjutama. Seetõttu arutlesime, millised oli põhilised vead. Tuletasime  veelkord meelde olulisemad keelereeglid:

- mida teeb lõpus -B (valutab, läheb, ravib, teeb);

- nimed kirjutame suure tähega (Juss)

- täishäälikuühendis ja kaashäälikuühendis kirjutame kõik tähed ühe tähega (oigab, hamba);

- sest / et ees on koma.

UUS ETTEÜTLUS on REEDEL kell 8.00 veebis!

2. Tuletasime meelde eilse loo "Loomad ja hambad" loomad ning arutlesime, kus peale looduse veel loomi võib näha. Nõnda jõudsime tänase teema "Loomaaed" juurde. 

Arutlesime:                                                                                                                                                    - miks on loomaaedu vaja;                                                                                                                       - - - kui tihti lapsed loomaaias käivad;                                                                                                         - -  - millised loomad lastele meeldivad ja miks jne.

3. Nüüd uurisime kõigepealt vanast õpikust lk 154 lausekatkendeid. Õpetaja luges lastele loo jupikaupa ette ja lapsed lugesid lünka sobivaid lauseid. Seejärel harjutasime kogu teksti soravalt lugema.


4. Tutvusime õpiku lõpus asuvate küsimustega ja lapsed vastasid neile kirjalikult vihikusse. 

Kuna veebitunnis ei ole nii palju aega, et kõik lapsed saaksid õpetajale ette lugeda, siis leidis  õpetaja sellele väga hea lahenduse programmis vocaroo.com
Veebitunnis näitas õpetaja etappide kaupa, kuidas sinna leheküljele minna ja kuidas seal toimetada. Igaks juhuks siin veel õpetus pildikeeles:

         5. ISESEISEV TÖÖ:
             1) Harjuta õpikust lk 154-155 jutukest soravalt lugema. 
             2) Ava internetis  vocaroo.com  


             3) Vajuta punast nuppu ja loe tekst mikrofoni.
             4) Salvesta ja saada õpetaja meilile

 MATEMAATIKA

1. Harjutasime peastarvutamist. Õpetaja näitas tehtekaarti ja lapsed kirjutasid vastused paberile. Pärast kontrollisime oma vastused koos ära.

2. Harjutasime kellamaketiga kella. Õpetaja rõõmuks peab nentima, et kella tundmine läheb aina paremini =)

3. Õppisime jagamist arvuga 3.

   Kõigepealt selgitas õpetaja "tahvlil", seejärel tegime klassiga koos töövihikust lk 66-67.

Õpetaja tutvustas toredat täringumängu, mida saab koos perega, aga ka üksinda mängida. Nõnda saab mõnusalt harjutada jagamist.  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar