Eelmisel veerandil me juba veidi õppisime küsimuste moodustamist. Täna tuletasime õpitut meelde ja mängisime lõbusat mängu, kus tuli mõistatada, mis õpetajal kotis on.
Kõigepealt loosisime nimepulkadega võistkonnad. Võistkondade nimedeks seekord geomeetriliste kujundite nimed. Ka küsimuste esitamise järjekorra veeretasime täringuga. Kõigepealt arutasid lapsed oma rühmas, milliseid küsimusi võiks esitada, et saada vihjeid äraarvatava eseme kohta. Mõned küsimused kirjutas õpetaja ka tahvlile. Seejärel hakkasime mängima. Kui rühm mõistatas eseme ära, sai see rühm punkti. Kahel korral ei suutnudki ükski rühm eset ära arvata ja punkti sai hoopis õpetaja =)
No igatahes elevust tekitas see mäng küll palju =)
No igatahes elevust tekitas see mäng küll palju =)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar