Aastaajad ja kuude nimetused on meil selged. Selle nädala teemaks olid nädalapäevade nimetused ja päevaplaan. Nüüd oskame nädalas rännata nii "minevikku kui tulevikku" =)
Lugesime õpikust Jänes Juki ja Rott Ruudi kahekõnet:
Lugesime õpikust Jänes Juki ja Rott Ruudi kahekõnet:
Uurisime õpikust, mida Jänes Juki nädala jooksul ette võtab ja saime selgeks reegli "mida teeb?"
Meie reeglipuu sai endale uue "lehe":
Lugesime ühiselt raamatut "Jussikese seitse sõpra". Iga laps sai omale raamatu. Lugesime lõikude kaupa. Õpetaja selgitas tundmatuid sõnu ning rääkis pikemalt tolle aja töödest ja tööriistadest Esimesel päeval jõudsime jutuga Kolmapäevamaale. Panime nimelised järjehoidjad raamatu vahele ja järgmisel päeval jätkasime lugemist.
Raamatu kohta täitsime koos arutledes ka töölehte:
Lugesime õpikust lustakat lugu "Tagurpidi-jutt". Eriti vahva oli see, et lugemisel pidime raamatu ka tagurpidi keerama =)
Saime selgeks uue keelereegli "mida teevad":
Nende laste päevaplaan oli küll väga kummaline =) Meie lastele on hulga sobilikum selline päevaplaan nagu on Annal:
Arutlesime lastega, miks on üldse päevaplaani vaja. Lapsed arvasid nii:
- siis on hea oma aega planeerida;
- tead, millal pead minema trenni või mõnda huviringi;
- ei jonni, vaid hakkad kohe kodus õppima, sest siis saad pärast mängida ja arvutis olla.
Täitsime koos töölehte:
Harjutasime etteütluseks:
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar