Tegime hindelist tööd teema "Inimene " peale. Kuna inimene on keerulise ehitusega olend ning kõiki tarkusi ei jaksa ega peagi pähe tuupima, siis seetõttu kasutasime töö tegemisel õpiku ja töövihiku abi. Elus on väga oluline osata vajalikku infot otsida. Lapsed pidid täitma lünkteksti sobivate sõnadega ja kõik vastused olid õpikust leitavad.
Töö nägi välja selline:
Küll meie õpikutes on palju ekslikku infot ja meie õpikud väga erinevad =) , sest laste vastused olid järgmised =)
Inimene kuulub ahvide klassi.
Koerad koosnevad rakkudest (teema oli aga inimese kohta).
Peaaju ülesanne on anda inimesele teada, mida tal teha tuleb.
Aju reageerib su tahtele ja liigub hästi kiiresti elunditesse, kuhu soovid.
Toidu seedimine algab kell 14.00 ja lõpeb 00.00.
Toidu seedimine algab suus ja lõpeb kurgus.
Toidu seedimine algab jämesooles ja lõpeb soolestikus.
Seedeelundite ülesanne on jagada inimesele igale poole süüa.
Süljenäärmed aitavad meil higistada.
Inimese kõige suurem elund on suu (mul tekkis kohe silme ette kõnekäänd, et suuga teeb suure linna, käega ei kärbsepesagi =)).
Kopsud on ühesuguse ehituse ja ülesandega õhu kogum.
Doonor on see, kes võtab teistelt vere ära.
Doonor on see, kes annab asju.
Doonor on arst.
Doonor on elund.
Braille´i kiri on see, kui inimene ei kuule ja talle antakse see kiri lugeda.
Braille´i kiri on operatsioon, kus asendatakse elundeid.
Munandites tekivad seemnerakud, aga munasarjades kasvavad lapsed.
Munandites tekivad munasarjad.
Loode areneb 16. eluaastal.
Mida teha, et terve olla? Ei tohi võtta mürki ja peab kandma parajaid riideid.
Peale tööd küsis õpetaja: "Kas töö tundus kerge või raske?"
Lapsed: "Natuke oli raske ka."
Õpetaja:" Mis ülesanne oli raske?"
Õpilased: "See peapaela ülesanne", "See ajuri patsi ülesanne"
(Selgus, et peapaela ja ajuri patsi ülesande all mõeldi ajuripatsi kohta küsitut).
Töö nägi välja selline:
Küll meie õpikutes on palju ekslikku infot ja meie õpikud väga erinevad =) , sest laste vastused olid järgmised =)
Inimene kuulub ahvide klassi.
Koerad koosnevad rakkudest (teema oli aga inimese kohta).
Peaaju ülesanne on anda inimesele teada, mida tal teha tuleb.
Aju reageerib su tahtele ja liigub hästi kiiresti elunditesse, kuhu soovid.
Toidu seedimine algab kell 14.00 ja lõpeb 00.00.
Toidu seedimine algab suus ja lõpeb kurgus.
Toidu seedimine algab jämesooles ja lõpeb soolestikus.
Seedeelundite ülesanne on jagada inimesele igale poole süüa.
Süljenäärmed aitavad meil higistada.
Inimese kõige suurem elund on suu (mul tekkis kohe silme ette kõnekäänd, et suuga teeb suure linna, käega ei kärbsepesagi =)).
Kopsud on ühesuguse ehituse ja ülesandega õhu kogum.
Doonor on see, kes võtab teistelt vere ära.
Doonor on see, kes annab asju.
Doonor on arst.
Doonor on elund.
Braille´i kiri on see, kui inimene ei kuule ja talle antakse see kiri lugeda.
Braille´i kiri on operatsioon, kus asendatakse elundeid.
Munandites tekivad seemnerakud, aga munasarjades kasvavad lapsed.
Munandites tekivad munasarjad.
Loode areneb 16. eluaastal.
Mida teha, et terve olla? Ei tohi võtta mürki ja peab kandma parajaid riideid.
Peale tööd küsis õpetaja: "Kas töö tundus kerge või raske?"
Lapsed: "Natuke oli raske ka."
Õpetaja:" Mis ülesanne oli raske?"
Õpilased: "See peapaela ülesanne", "See ajuri patsi ülesanne"
(Selgus, et peapaela ja ajuri patsi ülesande all mõeldi ajuripatsi kohta küsitut).
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar