Tänasesse teemasse häälestumiseks mõistatasime mõistatusi. Kõigepealt leppisime kokku, millised on tingmärgid:
Ja seejärel kirjutasime tingmärkidega mõistatustele vastused. Seejärel kontrollisime vastused koos ära:
Siit jõudsime juba lähemale tänasele teemale. Õpetaja jagas lastele töölehed luuletusega "Vikerkaar":
Lugesime luuletust ja seejärel kordasime üle poolitamise reeglid. Neid saad veelkord korrata õpikus lk 23.
Poolitasime luuletuses olevaid sõnu ning pärast kontrollisime koos tahvlilt. Õpetaja selgitas veelkord üle raskemate sõnade poolitamise reeglid.
Nüüd otsisime õpikust lugemispala "Päike, vihm ja vikerkaar". Kõigepealt luges igaüks loo omaette läbi. Seejärel lugesid lapsed pinginaabriga vaheldumisi üksteisele lõikude kaupa ette ning vastasid pala lõpus olevatele küsimustele:
Õpetaja leidis ühest hästi vanast eesti keele õpikust veel ühe loo päikesest ja vikerkaarest. Kirjutasime muistendi ilusa käekirjaga vihikusse. Tunni lõpus harjutas igaüks omaette seda lugu jutustama. Homme kirjutame tunnis selle loo kohta ümberjutustuse.
Ja seejärel kirjutasime tingmärkidega mõistatustele vastused. Seejärel kontrollisime vastused koos ära:
Matilda vihik |
Lugesime luuletust ja seejärel kordasime üle poolitamise reeglid. Neid saad veelkord korrata õpikus lk 23.
Poolitasime luuletuses olevaid sõnu ning pärast kontrollisime koos tahvlilt. Õpetaja selgitas veelkord üle raskemate sõnade poolitamise reeglid.
Nüüd otsisime õpikust lugemispala "Päike, vihm ja vikerkaar". Kõigepealt luges igaüks loo omaette läbi. Seejärel lugesid lapsed pinginaabriga vaheldumisi üksteisele lõikude kaupa ette ning vastasid pala lõpus olevatele küsimustele:
Õpetaja leidis ühest hästi vanast eesti keele õpikust veel ühe loo päikesest ja vikerkaarest. Kirjutasime muistendi ilusa käekirjaga vihikusse. Tunni lõpus harjutas igaüks omaette seda lugu jutustama. Homme kirjutame tunnis selle loo kohta ümberjutustuse.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar