Tänase matemaatikatundi häälestumiseks vaatasime kõigepealt väikest videot tasapinnalistest geomeetrilistest kujunditest:
Sobitasime tahvlil kokku kujundid ja sõnakaardid:
Õpetaja esitas väiteid, lapsed nõustusid väitega või mitte. Võimaluse korral tuli vastust ka põhjendada.
Sobitasime tahvlil kokku kujundid ja sõnakaardid:
Õpetaja esitas väiteid, lapsed nõustusid väitega või mitte. Võimaluse korral tuli vastust ka põhjendada.
* Ruut on ristkülik?
* Kõik ristkülikud on ruudud?
* Kõik ristkülikud on ruudud?
* Kõik nelinurgad on ruudud?
* Kolmnurk, ruut ja ristkülik
on hulknurgad?
* Kõik ruudud on ristkülikud?
Vaatlesime õpikus koera joonistamise õpetust ja uurisime, milliseid geomeetrilisi kujundeid on joonistamisel kasutatud.
Nüüd proovisime töövihikusse õpetuse abil ka ise koera joonistada. Pildid nende laste koertest, kes töö valmis said:
Kui enne oli tegemist tasapinnaliste geomeetriliste kujunditega, siis nüüd otsisime Melvin Harris´e maalilt ruumilisi kujundeid. Ühiselt tuletasime meelde ka kunstistiili KUBISM. Eelmisel aastal rääkisime kubismist pikemalt ja maalisime ka ise kubistlikus stiilis maale.
Nüüd vaatasid lapsed hoolikalt klassis ringi ning otsisid ning nimetasid ruumilisi kujundeid:
Kerad |
Kera |
Silindrid |
Risttahukad |
Silindrid |
Risttahukad |
Silinder |
Siit jõudsime tänase järgmise teema "Sirglõigud ja sirged" juurde. Joonestasime-kirjutasime olulise info vihikusse:
Seejärel tegime töövihikülesandeid:
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar