Loodusõpetuse tunni algul jutustas õpetaja loo kahest teadlasest, kes samaaegselt avastasid ühe uue taimeliigi ning panid sellele nime. Oma uuest avastusest rääkis üks teadlastest ka teisele ja viis ta enda avastatud taime nimega huul-näärmeleht vaatama. Selgus, et ka teine teadlane oli just sellesama taime enda arvates avastanud ja sellele pannud nimeks hoopis ümar-kärbseleht. Et selliseid juhtumeid rohkem ei juhtuks, otsustas Rootsi teadlane Karl Linne luua looduse liigitamise süsteemi. Ja liikide määramiseks on meil nüüd abiks erinevad taime- ja loomaliikide määrajad. Ka õpetajal olid mõned lihtsamad neist kaasas:
Vaatasime slaidiprogrammi "Taimede ja loomade liike on palju":
Lugesime koos liikide kohta ka loodusõpetuse õpikust ja täitsime töövihikuülesandeid. Kodus jäid need lõpetada.
Eesti keele tunnis keskendusime ühele loomaliigile - pruunkarule.
Kõigepealt tegime kuulamisharjutust. Õpetaja luges ette teabeteksti #Msikäpa uni kestab viis kuud". Seejärel täitsid õpilased töölehte:
Vaatasime slaidiprogrammi "Taimede ja loomade liike on palju":
Lugesime koos liikide kohta ka loodusõpetuse õpikust ja täitsime töövihikuülesandeid. Kodus jäid need lõpetada.
Eesti keele tunnis keskendusime ühele loomaliigile - pruunkarule.
Kõigepealt tegime kuulamisharjutust. Õpetaja luges ette teabeteksti #Msikäpa uni kestab viis kuud". Seejärel täitsid õpilased töölehte:
Nüüd jagasime end paaridesse ning õpetaja selgitas sõbraetteütluse reegleid. Õpetaja jagas igale paarile etteütluse teksti ja tööülesannetega töölehe. Kõigepealt lugesid lapsed teksti hoolega kolm korda läbi. Seejärel oli üks lastest õpetaja rollis, dikteeris teksti kaaslasele ette ning kaaslane kirjutas. Siis vahetati rollid ning õpetajast sai õpilane. Pärast kontrollis "õpetaja" oma õpilase töö ära. Kodus jäi etteütluse tekst õppida selgeks nii, et oskaks kirjutada seda teksti ka ümberjutustusena.
Matemaatika tunnis lahendasime arvutamisülesandeid, kus õigete vastuste korral ilmusid tahvlile pildid pruunkarudest ning jääkarudest.
Matemaatika tunnis lahendasime arvutamisülesandeid, kus õigete vastuste korral ilmusid tahvlile pildid pruunkarudest ning jääkarudest.
Ka töövihikus olid toredad ülesanded bambuskarust ja pruunkarust.
Õpetaja pani karude pildid ka tahvlile:
Pilte ja karude kohta infot uurides selgus, karud on kiskjaliste seltsist ja karulaste sugukonnast. Aga panda ja pesukaru kuuluvad tegelikult hoopis pesukarulaste sugukonda =)
Vaatasime fotosid ja videot pruunkarust ja bambuskarust ning õpetaja jutustas nende eluolust:
Tänase koolipäeva lõpus leidsid lapsed, et õppida on väga huvitav ja tore =)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar