22. september 2017

Aktiivõpe teemal "Raamatud ja raamatukogu"

Teemasse häälestamiseks vestlesime, milliseid raamatuid lapsed teavad ja vaatasime slaidiprogrammi raamatutest:



Nuputasime, millised mõistatuste pooled omavahel kokku sobivad ja nõnda saime terve rea mõistatusi raamatutest. Kõige kiiremini said oma loto kokku Kristin Britt ja Elise Helene. Kohe nende järel valmis loto Heleril ja Hanna Alviinel.



Nüüd kontrollisime oma töö tahvli abil ära:


Tegime töövihikus lünkharjutust "Laps ja raamat". Harjutuse tekst oli üsna imelikus sõnastuses. Selgus, et see lugu pärines vanast aabitsast ja sellepärast kirjutatud  vanas eesti keeles. Lugu oli väga õpetlik ning jutustas, et õppimine on väga tähtis ja pingutust nõudev tegevus. Inimeseõpetuses lugesime jutukest "Nendest, kes ei viitsi õppida. Lugu jutustas samuti õppimise vajalikkusest ja mis juhtub, kui sa ei viitsi õppida.


Seda, et raamatuid hoitakse raamatukogudes, teab iga laps, aga seda, et ka joped raamatukogus käivad, saime alles nüüd teada =) Nimelt luges õpetaja lastele ette loo "Jope raamatukogus". See vahva lugu pärineb raamatust "Väike jope":


Lugesime õpikus luuletust "Raamatukogus":


Multifilmi, kuidas Juss raamatukogus käis saad vaadata siit:



Nüüd läksime ka ise klassiga raamatukogusse. Jagunesime kolme rühma. Esimese töötoa rühm hakkas tegelema töölehega:

Teise rühma ülesanded olid töövihikus:


Kolmandale rühmale tutvustas raamatukogutöötaja Liia raamatukogude kataloogprogrammi URRAM.
Seejärel vahetasime töötubasid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar