Terve eelmise nädala tegelesime teemaga "Prügihunt". Täna tegime teemast kokkuvõtte ja meenutasime, milliseid tegevusi me nädala jooksul tegime. Tegevustest valmis tahvlile mõistekaart:
Igal hommikul loeb õpetaja ette katkendi raamatust "Nätsupaberi rännak". Nii ka täna:
Raamatus "Nätsupaberi rännak" igatsevad raamatutegelased, et neid poetataks õigesse prügikonteinerisse ja nendest saaks valmistada jälle uusi esemeid. Meiegi kehastusime "prügiks"
(iga laps sai ühe prügi nimetuse) ja leidsime endile õige sobiva prügikasti. Seda kõike tuli teha täies vaikuses, mis tegi ülesande laste jaoks päris keeruliseks. Seejärel selgitas iga "prügi" miks ta valis just selle prügikasti.
Õpetaja jagas laiali töölehed ning hakkas nimetama erinevaid äravisatavate esemete nimetusi. Lapsed kirjutasid sõnad õigesse tabelilahtrisse ja tahvlilt sai oma tööd ka samal ajal kontrollida. Iga sõna kirjutamisel tuletasime meelde sobivad keelereeglid meie klassi seinal olevalt reeglipuult:
Laulsime laulu "Prügi tinistamise laul" ning liigutasime end laulule kaasa tantsides:
Peale sellist energiasüsti oli lastel raske uuesti tööle keskenduda ning seetõttu rahunemiseks viis õpetaja läbi vaikuse minutid. Lapsed rändasid mõtetes unistustemaale ja kahe minuti pärast kellukest kuuldes rändasid taas klassiruumi tagasi:
Lugesime eilses tunnis ja kodus harjutatud lugemispala hindele. Kuulajad olid õpetaja rollis ning hindasid lugemise ladusust, kuuldavust ja ilmekust. Iga esineja lugemises leidsime kõigepealt head küljed, seejärel arutlesime, kas midagi oleks võinud olla teisiti (natuke kriitikat on mõnikord väga kasulik meil kõigil õppida taluma =) )
Seekord loosisime esinejad nimepulkadega:
Tutvustasime oma loodusõpetuse töövihikus olevat projekti, kus kolme päeva jooksul panid lapsed kirja, millist prügi neil kolme päeva jooksul peres tekkis. Oma tööd jõudsid tutvustada Regmar, Martin ja Laura-Liisa.
Tunni lõpus jõudsime alustada veel ühe töövihikuülesandega, mis jäi kodus lõpetada.
Igal hommikul loeb õpetaja ette katkendi raamatust "Nätsupaberi rännak". Nii ka täna:
Raamatus "Nätsupaberi rännak" igatsevad raamatutegelased, et neid poetataks õigesse prügikonteinerisse ja nendest saaks valmistada jälle uusi esemeid. Meiegi kehastusime "prügiks"
(iga laps sai ühe prügi nimetuse) ja leidsime endile õige sobiva prügikasti. Seda kõike tuli teha täies vaikuses, mis tegi ülesande laste jaoks päris keeruliseks. Seejärel selgitas iga "prügi" miks ta valis just selle prügikasti.
Õpetaja jagas laiali töölehed ning hakkas nimetama erinevaid äravisatavate esemete nimetusi. Lapsed kirjutasid sõnad õigesse tabelilahtrisse ja tahvlilt sai oma tööd ka samal ajal kontrollida. Iga sõna kirjutamisel tuletasime meelde sobivad keelereeglid meie klassi seinal olevalt reeglipuult:
Laulsime laulu "Prügi tinistamise laul" ning liigutasime end laulule kaasa tantsides:
Peale sellist energiasüsti oli lastel raske uuesti tööle keskenduda ning seetõttu rahunemiseks viis õpetaja läbi vaikuse minutid. Lapsed rändasid mõtetes unistustemaale ja kahe minuti pärast kellukest kuuldes rändasid taas klassiruumi tagasi:
Lugesime eilses tunnis ja kodus harjutatud lugemispala hindele. Kuulajad olid õpetaja rollis ning hindasid lugemise ladusust, kuuldavust ja ilmekust. Iga esineja lugemises leidsime kõigepealt head küljed, seejärel arutlesime, kas midagi oleks võinud olla teisiti (natuke kriitikat on mõnikord väga kasulik meil kõigil õppida taluma =) )
Seekord loosisime esinejad nimepulkadega:
Tutvustasime oma loodusõpetuse töövihikus olevat projekti, kus kolme päeva jooksul panid lapsed kirja, millist prügi neil kolme päeva jooksul peres tekkis. Oma tööd jõudsid tutvustada Regmar, Martin ja Laura-Liisa.
Tunni lõpus jõudsime alustada veel ühe töövihikuülesandega, mis jäi kodus lõpetada.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar