Veerandi lõpp läks väga kiireks ja seetõttu jäi postitamata kokkuvõte meie toredatest koerteteemalistest tundidest. Kõiki meie tegemisi ei jõua tagantjärele kirja panna, aga olulisemad siiski.
Eesti keele õpikust lugesime jutukest "Vesta-Linne ja Nuusu" , kus perekond võttis endale koera.
Iga laps igatseb endale koju koera ja tavaliselt ei ole vanemad koeravõtmise plaaniga päri. Aga kuidas siis vanemad nõusse saada? Selleks peab oskama väga hästi oma soove põhjendada. Õppisime väitlemisekunsti, kus pool klassist kehastus loosi tahtel lapsevanemateks ja teine pool lasteks. Loomulikult etendasid vanemad seda poolt, kes ei tahtnud koera võtta ja laste ülesandeks jäi nad nõusse rääkida. See oli meie esimene väitlus ja arenguruumi veel on =)
Et leida endale sobiv koer, tuleb eelnevalt uurida erinevate koeratõugude kohta. Õpetajal oli kaasas palju koeraraamatuid. Kõiki raamatuid ei jaksanud õpetaja kooli tuua, sellepärast sai raamatutest tehtud pilt kodus.
Koerad on inimese sõbrad ja abilised. Rääkisime klassis, kuidas koerad aitavad politseinikke ja päästjaid nende ohtlikus töös. Samuti on koerad pimedatele abiks. Põhjamaades veavad koerad kelku. Aga koer võib olla ka lihtsalt inimese parim sõber ja kaaslane, kellega on koos tore tegutseda ja isegi sporti teha. Vaatasime videot õpetaja lemmikkoerast ja tema tegemistest =)
Peale pikka koolipäeva koju tulles vajaks õpetaja üht usinat koduabilist, kes aitaks majapidamistöödes (just sellist nagu selles videos):
Jesse tegemistest koostasime video põhjal ka üheskoos jutukese. Saime nõnda üle korrata keelereeglid ja harjutada ilusa käekirjaga vihikusse kirjutamist:
No eks natuke abi on õpetajal oma koerast ka, sest kutsu oskab õmmelda, marju korjata ja kurke marineerida:
Matemaatikatunnis harjutasime korrutustabelit õpetaja koostatud töölehtedel "Koerakutsikas":
Kunstiõpetuse tunnis valmisid vahvad tööd mustast ja valgest koerast. Mõni laps sai inspiratsiooni multifilmist, mõni kutsikas Bertast, mõni koerteraamatust, mõni oma koerast.
Eks igas peres kipub mõni sokk kadunud asjade maale rändama. Aga teadupärast ei ole ühe sokiga midagi peale hakata. No tegelikult saab neist üksikutest sokkidest meisterdada endale vahva sokilooma. Sokiloom sai endale nööpidest silmad ja nina ning õmblesime ka kõrvad. Nüüd dramatiseerisime oma loomakestega mininäidendi ning esitasime kaaslastele:
Kuna origami on õpetaja väga nõrk külg, mida tuleb tublisti arendada, siis voltisime laste abiga ka toredaid koeri:
Eesti keele õpikust lugesime jutukest "Vesta-Linne ja Nuusu" , kus perekond võttis endale koera.
Et koera koju võtmine on väga vastutusrikas tegu, siis arutasime seda põhjalikult. Kõigepealt vaatasime õpetlikku multikat Tähepoisist, kes igatses endale väga koera ja kuidas ta koera koju toomiseks valmistus.
Multikat saad uuesti vaadata siit:Iga laps igatseb endale koju koera ja tavaliselt ei ole vanemad koeravõtmise plaaniga päri. Aga kuidas siis vanemad nõusse saada? Selleks peab oskama väga hästi oma soove põhjendada. Õppisime väitlemisekunsti, kus pool klassist kehastus loosi tahtel lapsevanemateks ja teine pool lasteks. Loomulikult etendasid vanemad seda poolt, kes ei tahtnud koera võtta ja laste ülesandeks jäi nad nõusse rääkida. See oli meie esimene väitlus ja arenguruumi veel on =)
Et leida endale sobiv koer, tuleb eelnevalt uurida erinevate koeratõugude kohta. Õpetajal oli kaasas palju koeraraamatuid. Kõiki raamatuid ei jaksanud õpetaja kooli tuua, sellepärast sai raamatutest tehtud pilt kodus.
Ka eesti keele õpikus oli erinevatest koeratõugudest pilte ja töölehte täites sai palju rohkem teada samojeedi koerast. Arvutitunnis täiendasime oma teadmisi veelgi ja lisasime infot juurde oma eesti keele tunnis alustatud töölehele.
Lugesime śoti lambakoera kutsikast Bertast ja tema seiklustest:
Koerad on inimese sõbrad ja abilised. Rääkisime klassis, kuidas koerad aitavad politseinikke ja päästjaid nende ohtlikus töös. Samuti on koerad pimedatele abiks. Põhjamaades veavad koerad kelku. Aga koer võib olla ka lihtsalt inimese parim sõber ja kaaslane, kellega on koos tore tegutseda ja isegi sporti teha. Vaatasime videot õpetaja lemmikkoerast ja tema tegemistest =)
Peale pikka koolipäeva koju tulles vajaks õpetaja üht usinat koduabilist, kes aitaks majapidamistöödes (just sellist nagu selles videos):
Jesse tegemistest koostasime video põhjal ka üheskoos jutukese. Saime nõnda üle korrata keelereeglid ja harjutada ilusa käekirjaga vihikusse kirjutamist:
No eks natuke abi on õpetajal oma koerast ka, sest kutsu oskab õmmelda, marju korjata ja kurke marineerida:
Matemaatikatunnis harjutasime korrutustabelit õpetaja koostatud töölehtedel "Koerakutsikas":
Vaatasime multifilmi mustast ja valgest koerast:
Kunstiõpetuse tunnis valmisid vahvad tööd mustast ja valgest koerast. Mõni laps sai inspiratsiooni multifilmist, mõni kutsikas Bertast, mõni koerteraamatust, mõni oma koerast.
Eks igas peres kipub mõni sokk kadunud asjade maale rändama. Aga teadupärast ei ole ühe sokiga midagi peale hakata. No tegelikult saab neist üksikutest sokkidest meisterdada endale vahva sokilooma. Sokiloom sai endale nööpidest silmad ja nina ning õmblesime ka kõrvad. Nüüd dramatiseerisime oma loomakestega mininäidendi ning esitasime kaaslastele:
Kuna origami on õpetaja väga nõrk külg, mida tuleb tublisti arendada, siis voltisime laste abiga ka toredaid koeri:
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar