Klassitunnis pidasime karukoosolekut. Vaatasime tagasi nädalale ning arutlesime, mis oli selles nädalas toredat ning mis oleks võinud teisiti olla.
Toredad asjad:
- õppisime aabitsast õpetlikke lugusid;
- poistepäeva võistlused;
- kirjatähtede õppimine, eriti p-täht;
- kunstitunnis joonistasime harilike pliiatsitega siili;
- hingelindude joonistamine;
- ja see, et hingelinnud meid akna peal valvavad;
- korrapidajad teevad oma tööd hästi;
- sain kiituse;
- häälikuõpetuse tund;
- isadepäevaks diplomite tegemine;
- hommikuringid;
- flöödi õppimine muusikatunnis;
- meil on maailma parim õpetaja =)
Mis oleks võinud olla teisiti:
- üks laps ei teadnud, et ilma luba küsimata ei tohi teiste asju võtta;
- tänased makaronid olid kuivad, oleksime tahtnud ketśupit või salatit ka.
Karukoosolekul arutlesime, mida lapsed näevad läbi karu silmade, mis selle kahe kuu jooksul on meie klassis muutunud paremaks.
Karud arvasid nii:
- laste käitumine on muutunud paremaks;
- lapsed on sõbralikumad;
- klassis ei ole enam olnud kaklemisi;
- lugemine läheb paremini;
- häälikuõpetuses oskavad lapsed sõnu kirjutada;
- võlur on võlunud lapsed headeks;
- klassis on lastel palju sõpru;
- minu karu ütles, et enne ma ei tundnud klassis kedagi peale Luise, nüüd tean kõiki ja lapsed on toredad;
- kunstitööd on ilusad;
- meie klass on kõige ilusam;
- lapsed on targemad;
- lapsed on õpetajaga palju kenamad ja õpetajal on kogu aeg hea tuju;
- õpetaja ei ole pidanud enam vaikuse saamiseks kellukest helistama;
- tunnid tunduvad lühemad ja toredamad.
Mida karude arvates peaksime veel harjutama:
- tund võiks alata vaiksemalt, enne õpetaja tulekut ootame teda vaikselt;
- kui kellelgi tuleb kõhtu kiusu-uss, siis teised lapsed tuletavad meelde, et meil on klassi reeglid ja hingelinnud;
- kui tahame teha õpetajale üllatust, et oleme tunni algul hästi vaikselt, siis peaksid kõik lapsed olema nõus ja kaasa tegema;
- võiksime teha karupeo.
Toredad asjad:
- õppisime aabitsast õpetlikke lugusid;
- poistepäeva võistlused;
- kirjatähtede õppimine, eriti p-täht;
- kunstitunnis joonistasime harilike pliiatsitega siili;
- hingelindude joonistamine;
- ja see, et hingelinnud meid akna peal valvavad;
- korrapidajad teevad oma tööd hästi;
- sain kiituse;
- häälikuõpetuse tund;
- isadepäevaks diplomite tegemine;
- hommikuringid;
- flöödi õppimine muusikatunnis;
- meil on maailma parim õpetaja =)
Mis oleks võinud olla teisiti:
- üks laps ei teadnud, et ilma luba küsimata ei tohi teiste asju võtta;
- tänased makaronid olid kuivad, oleksime tahtnud ketśupit või salatit ka.
Karukoosolekul arutlesime, mida lapsed näevad läbi karu silmade, mis selle kahe kuu jooksul on meie klassis muutunud paremaks.
Karud arvasid nii:
- laste käitumine on muutunud paremaks;
- lapsed on sõbralikumad;
- klassis ei ole enam olnud kaklemisi;
- lugemine läheb paremini;
- häälikuõpetuses oskavad lapsed sõnu kirjutada;
- võlur on võlunud lapsed headeks;
- klassis on lastel palju sõpru;
- minu karu ütles, et enne ma ei tundnud klassis kedagi peale Luise, nüüd tean kõiki ja lapsed on toredad;
- kunstitööd on ilusad;
- meie klass on kõige ilusam;
- lapsed on targemad;
- lapsed on õpetajaga palju kenamad ja õpetajal on kogu aeg hea tuju;
- õpetaja ei ole pidanud enam vaikuse saamiseks kellukest helistama;
- tunnid tunduvad lühemad ja toredamad.
Mida karude arvates peaksime veel harjutama:
- tund võiks alata vaiksemalt, enne õpetaja tulekut ootame teda vaikselt;
- kui kellelgi tuleb kõhtu kiusu-uss, siis teised lapsed tuletavad meelde, et meil on klassi reeglid ja hingelinnud;
- kui tahame teha õpetajale üllatust, et oleme tunni algul hästi vaikselt, siis peaksid kõik lapsed olema nõus ja kaasa tegema;
- võiksime teha karupeo.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar