Kuidagi juhtus nii, et tänane päev oli pühendatud loomadele. Matemaatikatunni algul harjutasime arvutamis lotot kokku pannes korrutustabelit ja peastarvutamist. Arvutusmäng seisneb selles, et õpetaja näitab tehtekaarti, üks õpilane võtab õpetaja laualt õige vastuse ja tahvlile pannes keerab kaardi ümber. Kui mängu lõpuks tuleb pilt välja, siis on kõik vastused olnud õiged.
Pärast harjutasime tähe arvväärtuse leidmist, kus ülesannetes olid samuti erinevat liiki karudega tegemist. Tuletasime meelde, milliseid karude liike me veel teame. Saime teada, et nii pesukaru kui punane panda ei olegi tegelikult oma liigilt karud, kuigi neid nii rahvakeeli kutsutakse.
Inglise keele tunnis rääkisime samuti loomadest. Lugesime loomade kirjeldusi ja koostasime nende põhjal lühiankeete. Kuna üheks tegelaseks oli täna pingviin, siis laulsime laulu "Penguins can´t fly" (kassett "Tip-top"1/2.osa). Kõnearendusmängus mängisime küsimuste-vastuste mängu, kus mängu käigus tuli küsimusi esitades ära arvata, mis looma pinginaaber oli ümbrikust salaja valinud. Kiiremad ja nupukamad said mängu päris mitu korda läbi mängida.
Pärast harjutasime tähe arvväärtuse leidmist, kus ülesannetes olid samuti erinevat liiki karudega tegemist. Tuletasime meelde, milliseid karude liike me veel teame. Saime teada, et nii pesukaru kui punane panda ei olegi tegelikult oma liigilt karud, kuigi neid nii rahvakeeli kutsutakse.
Inglise keele tunnis rääkisime samuti loomadest. Lugesime loomade kirjeldusi ja koostasime nende põhjal lühiankeete. Kuna üheks tegelaseks oli täna pingviin, siis laulsime laulu "Penguins can´t fly" (kassett "Tip-top"1/2.osa). Kõnearendusmängus mängisime küsimuste-vastuste mängu, kus mängu käigus tuli küsimusi esitades ära arvata, mis looma pinginaaber oli ümbrikust salaja valinud. Kiiremad ja nupukamad said mängu päris mitu korda läbi mängida.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar