On reede ja nagu ikka vaatasime hommikuringis tagasi esimesele veerandinädalale. Arutasime, mida saime uut teada, mida toredat õppisime, millised õppimiseviisid olid kõige toredamad, kus õpitut võiks vaja minna ning andsime hinnangu oma tööpingutustele.
Mida sain sellel nädalal selgeks/mida sain teada?
- sain selgeks jäägiga jagamise;
- õppisin palju võõrsõnu;
- õppisin mõistma tekstülesannete teksti;
- sain teada, miks peab helkurit kandma;
- õppisin tundma gloobust ja kaarti;
- õppisin kuduma ripskudet;
- õppisin meisterdama puust lennukit;
- õppisin kustukummitehnikat ja hariliku pliiatsiga joonistamistehnikat.
Millise tegevuse kaudu õppisin kõige paremini?
- paaristöös;
- slaidiprogrammi "Kaardid" järgi;
- "Võõrsõnade leksikonist" võõrsõnu otsides;
- matemaatikatunni praktilises töös;
- töölehe "Gloobus" järgi.
Kus saan õpitut kasutada/ kus on see mulle vajalik:
- elus;
- tulevikus minu töös;
- poes;
- reisimisel;
- käsitöö tegemisel;
- ehitamisel.
Kuidas hindan oma töötegemist sel nädalal?
- muidu läks meil hästi, aga võõrsõnu oleks pidanud rohkem harjutama.
Mida sain sellel nädalal selgeks/mida sain teada?
- sain selgeks jäägiga jagamise;
- õppisin palju võõrsõnu;
- õppisin mõistma tekstülesannete teksti;
- sain teada, miks peab helkurit kandma;
- õppisin tundma gloobust ja kaarti;
- õppisin kuduma ripskudet;
- õppisin meisterdama puust lennukit;
- õppisin kustukummitehnikat ja hariliku pliiatsiga joonistamistehnikat.
Millise tegevuse kaudu õppisin kõige paremini?
- paaristöös;
- slaidiprogrammi "Kaardid" järgi;
- "Võõrsõnade leksikonist" võõrsõnu otsides;
- matemaatikatunni praktilises töös;
- töölehe "Gloobus" järgi.
Kus saan õpitut kasutada/ kus on see mulle vajalik:
- elus;
- tulevikus minu töös;
- poes;
- reisimisel;
- käsitöö tegemisel;
- ehitamisel.
Kuidas hindan oma töötegemist sel nädalal?
- muidu läks meil hästi, aga võõrsõnu oleks pidanud rohkem harjutama.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar