5. oktoober 2014

Meile kõigile meeldib kui meie tööd, mida oleme südamega teinud, märgatakse. Nii on  minuga sel aastal juba mitu korda juhtunud. Kevadel õnnestus mul pälvida meie kooli aasta õpetaja nimetus. Seejärel tunnustati mind Kose Gümnaasiumi Vilistlaskogu stipendiumiga "Kose edukaim õpetaja". Olen selle au eest väga tänulik. Ning uudis sellest, et Harjumaa aasta õpetajaks olen valitud mina, oli mulle veelgi suurem üllatus ja au.

Kõigepealt tahaksin tänada  teid, armsad lapsed. Teie olete need, kes minust õpetajana just sellise inimese teevad, sest annate mulle iga päev jõudu ja energiat. Õpetajatöö on maailma huvitavaim ja põnevaim, sest iga päev on ainulaadne, kordumatu. Jagame omavahel rõõme ja kordaminekuid ning vahel ka muresid ja  muutume seeläbi aina tublimateks, hoolivamateks, targemateks...

Veel tahaksin tänada toredaid lapsevanemaid, kes on olnud usaldavad ja mõistvad ning aidanud ühiselt laste õpetamise-kasvatamise vankrit vedada. Teie häälte toetusel  õnnestus mul saavutada kooli aasta õpetaja nimetus ning  edasi pääseda Harjumaa vooru.

Soovin tänada  ka lugupeetud vilistlasi ja kõiki oma kalleid kolleege, sest ilma teie toetuseta ja heade sõnadeta poleks seda tiitlit tulnud.

Viimased nädalapäevad on olnud hästi toredad ja üllatusterohked. Neljapäeval toimus meie valla õpetajate päeva tähistamine, kus Kose Vallavalitsuse poolt sain aasta õpetaja tiitli puhul kauni klaasist auhinna.

Reedene hommik algas väga südamlikult kui klassi astudes vaatasid mulle vastu säravad silmad ning peale õpetajate päeva õnnesoove ja kallistusi külvati mind üle kingituste ja lilledega. See kõik liigutas mind südamepõhjani ja tahaksin siin seda piltide abil edasi anda, kuigi tean, et pildid ei näita seda, mida tundsin oma südames... Suur-suur aitäh teile, mu armsad lapsed ja head lapsevanemad!

Reede õhtul viibisin Harju maavanema vastuvõtul Estonia valges saalis, kus Harju maavanem Ü. Rajasalu andis mulle pidulikult üle Harjumaa aasta õpetaja aukirja. Õhtu jätkus ooperit "Rinaldo" vaadates-kuulates.
 Igasugused tiitlid ja aunimetused on toredad, aga kõige toredam on see, et saan teha omale südamelähedast tööd, et mul on alati olnud vahvad õpilased ja lapsevanemad, et mul on ääretult hooliv perekond ning mind ümbritsevad head sõbrad ning toetavad kolleegid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar