Loodusõpetuse teema alustamiseks sobib väga hästi kunagi postitamata jäänud tund "Läbipaistev ja läbipaistmatu". Tuletame siis õpitu uuesti meelde.
Võrdlesime tühja klaasi, kus sees õhk, klaasiga, kus sees oli vesi. Lapsed tegid avastuse, et vee sees paistab lusikas hoopis suurem kui tühjas klaasis.
Seejärel pistis õpetaja lusika piima ja kohvi sisse. Nende vedelike sees lusikas enam ei paistnud.
Uurisime ka jõest võetud vett. Arutlesime, kas seda vett võiks juua. Lapsed väitsid kindlalt, et ei või!
Võrdlesime tühja klaasi, kus sees õhk, klaasiga, kus sees oli vesi. Lapsed tegid avastuse, et vee sees paistab lusikas hoopis suurem kui tühjas klaasis.
Uurisime ka jõest võetud vett. Arutlesime, kas seda vett võiks juua. Lapsed väitsid kindlalt, et ei või!
Seejärel täitsime töölehte:
Eelmisel nädalal katsetasid lapsed, millised esemed jäävad pinnale ja millised upuvad ehk vajuvad põhja. Katsetati väga erinevate esemetega ja katsete tulemusi oli väga põnev vaadata ja lugeda.
Tänases tunnis uurime erinevaid vedelikke ja ka õhku. Õpetaja katseid saate vaadata siit:
Need olid lõbusad katsed vedelike ja õhu kohta.
Vesi ja õhk on meie elus väga tähtsad ja ilma nendeta poleks Maa peal elu võimalik.
Nüüd uuri oma loodusõpetuse õpikust vee ja õhu kohta lk 88-89 ja 90-91.
Täida töövihikust lk 35.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar